تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس سازمان سیا به ترکیه می‌‌رود/ اظهارات رئیس جدید سیا در مورد اردوغان + عکس

ساعت: 16:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1033153

بعد از مذاکره تلفنی رؤسای جمهور ترکیه و آمریکا، رئیس سازمان اطلاعاتی جاسوسی سیا، به ترکیه خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، بعد از گفت‌وگوی صورت گرفته بین دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، رئیس جدید سازمان جاسوسی اطلاعاتی سیا «مایک پومپئو»، فردا به ترکیه سفر خواهد کرد.

این سفر که بعد از مذاکره تلفنی ترامپ و اردوغان اعلام شده، اولین سفر خارج از کشور رئیس جدید سازمان سیا خواهد بود.

اظهارات رئیس جدید سیا بعد از کودتای نافرجام 15 جولای در ارتباط با اردوغان

پومپئو، در روزهای ابتدایی کودتای نافرجام 15 جولای، توئیت جالب توجهی در ارتباط با اردوغان، به اشتراک گذاشته و از وی به عنوان یک «توتالیتر دیکتاتور» نام برده بود که بعد از مدتی، این حساب توئیتر خود را بست.

وی در این توئیت خود از وزیر خارجه و دولت ایران نیز انتقاد نموده و آن ها را با اردوغان مقایسه کرده بود.

رئیس جدید سیا در توئیت خود نوشته بود: "محمد جواد ظریف و حکومت ایران از لحاظ دموکراسی همانند رجب طیب اردوغان می باشند، هر دو توتالیترهای دیکتاتور اسلامی هستند"، که ظریف در پاسخ به این توئیت ابراز داشت : "دفاع شجاعانه مردم ترکیه از دموکراسی و دولت انتخابی، نشان داد که کودتاها در منطقه ما جایی ندارند و محکوم به شکست است!"

 

انتهای پپام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس سازمان سیا به ترکیه می‌‌رود/ اظهارات رئیس جدید سیا در مورد اردوغان + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..