تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکستان دوباره لرزید

کد خبر: ۴۷۶۶۶۴

۱۳۱  بازدید

زمین‌لرزه‌ای ۶.۸ ریشتری مناطق زلزله‌زده پاکستان که هنوز در لرزه ۷.۷ ریشتری روز چهارشنبه به ویرانه تبدیل شده‌اند را دوباره لرزاند.

همشهری آنلاین: زمین‌لرزه‌ای ۶.۸ ریشتری مناطق زلزله‌زده پاکستان که هنوز در لرزه ۷.۷ ریشتری روز چهارشنبه به ویرانه تبدیل شده‌اند را دوباره لرزاند.

براساس گزارش AP، زمین‌لرزه‌ای به شدت 6.8 ریشتر جنوب غرب پاکستان را لرزاند، یعنی درست همان مناطقی را که چند روز پیش توسط زلزله‌ای شدید‌تر ویران شده و منجر به مرگ بیش از 300 نفر شده‌بود.

لرزه جدید در 95 کیلومتری شمال شرق منطقه آواران در عمق 14 کیلومتری از سطح زمین رخ داده‌است و به گفته زاهد رافی رئیس مرکز ملی لرزه‌نگاری پاکستان، زلزله جدید یک پس‌لرزه نبوده،‌بلکه زمین‌لرزه‌ای مستقل بوده‌است.

آواران منطقه‌ای دورافتاده در استان بلوچستان پاکستان چند روز پیش پس از زمین‌لرزه 7.7 ریشتری ویران شده و بیش از 100 هزار نفر را بیخانمان کرد. به گفته خبرنگاران حاضر در منطقه، صدها بیماری که در این منطقه تحت درمان قرار داشتند،‌با وقوع زلزله جدید بیمارستان را ترک کرده و از این منطقه گریخته‌اند.

هنوز گزارشی از میزان تلفات یا خسارات احتمالی این زلزله به دست نیامده است. شدت این زمین‌لرزه توسط مرکز لرزه‌شناسی پاکستان 7.2 ریشتر و توسط مرکز تحقیقات زمین‌شناسی آمریکا 6.8 ریشتر اعلام شده‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکستان دوباره لرزید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..