تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استان ها و شعب بیمه ایران شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران امروز( چهارشنبه) طی حکمی خسرو حقیقی پناه را به عنوان نخستین مدیرکل هماهنگی امور استان ها و شعب این شرکت منصوب کرد.

به گزارش شمانیوز، محسن پورکیانی درمراسم معارفه حقيقي پناه، هدف از تاسيس  اين مديريت جديد  درشركت متبوعش  را روان سازي بيشتر و تسهيل درامور بيمه اي عنوان كرد وافزود: تشكيلات سازماني اين مجموعه با توجه به شرايط فعلي بازار بيمه اي كشور  نياز به ساماندهي داشت كه درنخستين گام مديريت امور  استان ها و شعب را به منظور پاسخگويي مناسب تر به ذينفعان تاسيس و راه اندازي كرديم.
.وي جذب پرتفوی و پرداخت به موقع خسارت به زيان ديدگان را وظيفه اصلي شعب خواند و اظهار داشت: با تشكيل مديريت جديد استان ها انتظار مي رود رويكردهاي تازه اي  در فرآيند صدور بيمه نامه و پرداخت به موقع خسارت به زيان ديدگان ايجاد تا امور بيمه اي  روان تر صورت پذيرد..
 رييس هيات مديره بيمه ايران درادامه به ضریب نفوذ فعلي بیمه درکشور اشاره كرد  واظهارداشت :.افزايش ضريب نفوذ بيمه وابسته به عملكرد مطلوب  شعب و نمايندگي هاي بيمه به خصوص دراستان ها داشته از اين رو اميدواريم دردوره جدید با ارائه برنامه های تکمیلی دردستيابي به اهداف مورد نظر روند رو به رشد داشته و عملكرد مطلوب تري نسبت به گذشته داشته باشيم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران درباره دلايل انتخاب حقيقي پناه براي تصدي اين سمت نيز،تصريح كرد: وي از كارشناسان خبره صنعت بيمه كشوربوده و سوابق مطلوب مدیریتی دراين حوزه دارد و براي تصدي مديريت هماهنگي استان ها و شعب انتخاب و معرفي شد.
در مراسم معارفه حقیقی پناه که در دفتر رييس هيات مديره و مدیرعامل این شرکت برگزار شد تعدادي از مديران و معاونان حضور داشتند.
حقيقي پناه پیش از این مدیریت مجتمع هاي تخصصي دكتر فاطمی، 15 آبان، تجارت  و تعدادي از  واجدهاي اجرايي اين شركت را عهده دار بوده است..
خاطر نشان مي كند،‌شركت سهامي بيمه ايران در پانزدهم آبان ماه سال 1314 تاسیس شد و هم اکنون با 290 شعبه و بیش از 9 هزار نماینده حقیقی و حقوقی بزرگترین شبکه فروش و پرداخت خسارت بيمه اي در سراسر کشور را در اختیار خود دارد.

منبع: ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقیقی پناه مدیرکل هماهنگی امور استان ها و شعب بیمه ایران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..