تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکر باشگاه استقلال از پرسپولیسی‌ها

تشکر باشگاه استقلال از پرسپولیسی‌ها

ورزش > لیگ برتر - باشگاه استقلال برای تشکر از همه آن‌هایی که در پیروزی این تیم نقش ایفا کردند اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال اطلاعیه ای درباره حضور پر رنگ هواداران در ورزشگاه و پیروزی برابر السد منتشر کرد که در ادامه می آید:
تردیدی نیست که شب گذشته، سه شنبه 95/11/19 به یک شب به یادماندنی در فوتبال ایران تبدیل شد، شبی که استقلال حریف قدرتمند و ثروتمند خود را شکست داد و یک جشن و غرور ملی برپا شد. استقلال در مصاف با السد، فقط نماینده هواداران خود نبود، بلکه نماینده همه ایران بود و فقط یک مسابقه باشگاهی را با موفقیت پشت سرنگذاشت، بلکه در یک جدال ملی به پیروزی رسید.
باشگاه استقلال وظیفه خود می داند بابت کسب این پیروزی شیرین از حمایتهای وزیر محترم ورزش و جوانان جناب اقای سلطانی فر، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشد، همچنین از هواداران گرامی که سرمای هوا را به جان خریده و برای حمایت از تیم محبوب خود همه صندلی های ورزشگاه آزادی را پر کرده و تا لحظه پایان مسابقه، دست از تشویق و حمایت برنداشتند، سپاسگذار است. بدون تردید این پیروزی دلچسب و شیرین که حاصل تلاش همه مجموعه باشگاه استقلال است، با خوشحالی و غرور هواداران میلیونی استقلال، رنگ و بوی خاصی به خود می گیرد و ارزشی چندین برابر پیدا می کند. باشگاه استقلال همچنین از حمایت و حضور پیشکسوتان و هواداران خود و پیشکسوتان، هواداران و بازیکنان پرسپولیس که حمایت خود را برای این دیدار ملی اعلام کردند، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، یگان ویژه و نیروی انتظامی نهایت تشکر و قدردانی را دارد. امید است با ادامه حمایتهای هواداران میلیونی استقلال و حضور پرتعداد در بازیهای آینده، استقلال بتواند همچنان به مسیر رو به رشد خود و کسب پیروزیهای بعدی، ادامه دهد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکر باشگاه استقلال از پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..