تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن تیم ملی بلژیک پس از پیوستن به داعش کشته شد

بازیکن تیم ملی بلژیک پس از پیوستن به داعش کشته شد

ورزش > فوتبال جهان - کمال احراچی، بازیکن پیشین تیم ملی بلژیک پس از پیوستن به داعش در سوریه کشته شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کمال احراچی، فوتسالیست پیشین تیم ملی بلژیک پس از کنار گذاشتن فوتبال به داعش پیوست. او که به همراه نیروهای داعش در سوریه به سر می‌برد، در جنگ کشته شد.
احراچی پس از پیوستن به این گروه تروریستی بارها در بلژیک تحت بازجویی قرار گرفت. او پیش از حضور در داعش یکی از ستاره‌های فوتسال کشورش به حساب می‌آمد. احراچی در تیم UTD بروکسل بازی می‌کرد و توانست به تیم ملی راه پیدا کند. در دوران بازیگری مشکلات اخلاقی‌اش مشخص شد، او با سرمربی تیم خیلی بحث می‌کرد و همچنین با آسیب دیدگی زیادی روبه‌رو می‌شد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن تیم ملی بلژیک پس از پیوستن به داعش کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..