تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصد کارگردانی «خوب، بد، جلف» را نداشتم/ قسمت دوم نوشته شود، خودم نمی‌سازم

قاسم‌خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قصد کارگردانیپیمان قاسم‌خانی کارگردان «خوب، بد، جلف» در خصوص علت ساخت این فیلم به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قرار نبود به این شکل پیش بروم. کارگردان‌های مورد علاقه‌ام را پیدا نکردم و خودم فیلم را ساختم.

وی درباره کارگردانی نکردن «طبقه حساس» بیان کرد: این فیلم را می‌خواستم بسازم و نشد. «خوب، بد، جلف» در دامنم افتاد؛ البته کار پر زحمتی بود و خوشبختانه بازخوردها همه خوب بود.

وی در خصوص اینکه برخی‌ معتقدند «سن پطرزبورگ» و «ورود آقایان ممنوع» نسبت به «خوب، بد، جلف» جهانی‌تر است، تصریح کرد: همه آثارم بجز «سن پطرزبورگ» باید ایرانی باشد تا آنها را فهمید؛ چون رگ و ریشه ایرانی دارند.

قاسم‌خانی با بیان این مطلب که تلاش کردیم «خوب، بد، جلف» مانند سریال «پژمان» نشود، اظهارداشت: این طرح را از قدیم داشتم و سعی کردیم شبیه به «پژمان» نشود و ارتباطی به آن نداشته باشد.

وی افزود: نباید از بازی عالی پژمان جمشیدی گذشت و اینکه اگر قسمت دوم نوشته شود، قطعا خودم نمی سازم؛ اما کلا خبری از ساخت قسمت دوم نیست.

قاسم‌خانی درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: یک فیلمنامه سینمایی دارم که قرار است حمید فرخ نژاد بسازد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصد کارگردانی «خوب، بد، جلف» را نداشتم/ قسمت دوم نوشته شود، خودم نمی‌سازم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..