تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه موهایی پر پشت داشته باشیم؟

شما میتوانید برای پر پشت شدن مو هایتان از گیاهان و روغن های دارویی استفاده کنید. به عنوان مثال روغن نارگیل برای پر پشت شدن مو فوق العاده است شما میتوانید کف سرتان را با روغن نارگیل ماساژ دهید. همچنین میتوانید روغن کرچک را تنها یا همراه با روغن نارگیل به موهایتان بمالید.

شیرین بیان هم برای پر پشتی مو مناسب است .کافیست ان را با روغن کرچک ترکیب کنید. یکی دیگر از مواد طبیعی برای پر پشت شدن مو گرفتن آب پیاز و گذاشتن ان بر روی سر است.

 http://www.delgarm.com/

با حقیقت روبرو شوید


داشتن موهای فوق‌العاده زیبا از طالع بلند است. زیرا کنترل ساختار موهای شما به دست ژن‌های شماست، کار چندانی از شما ساخته نیست، که البته مایه تاسف و افسردگی است، پس خوشا به حال خانم‌هایی که موهای پرپشت و زیبایی را به ارث برده‌اند. اگرچه ضخیم‌سازی تارهای مو در واقع غیرممکن است، اما متخصصان حقه‌هایی را به شما آموزش می‌دهند که شما را کمی به هدفتان نزدیک می‌کند.

شامپو و حالت‌دهنده مناسب موهای خود را انتخاب کنید


فوولر می‌گوید: "این محصولات سلامت، حجم و ضخامت موها را در ظاهر افزایش داده، بی آنکه موها را سنگین و آزاردهنده کند."

استراتژی خرد‌کردن موها


میکا فوولر، آرایشگر معروف سالن زیبایی کیم وو در بورلی هیلز معتقد است که: "کوتاه کردن موها به شیوه لایه لایه یا به اصطلاح خرد‌کردن بیش از اندازه، موها را کم پشت‌تر از آنچه هستند، نشان ‌می‌دهد. در کوتاهی موها باید تعادل را برقرار کنید، زیرا اغلب، پایین موها پرپشت‌تر و جلوی موها کم‌پشت‌ترند. پایین موها را صاف و یکدست نگه دارید، زیرا این تصور را پدید می‌آورد که موهای شما پرپشت هستند. "

به اندازه کافی شامپوی خشک خریداری کنید


آرایشگر معروف جیمز کورنول معتقد است: "هنگامی که این شامپو را به پوست سر زده و ماساژ دهید، حسی شبیه مالیدن شن بر روی سرتان خواهید داشت که موجب افزایش حجم موها از ریشه خواهد شد."

بیگودی‌ها را از گنجه‌ خارج کنید


کای اسمیت متخصص مراقبت‌های پوست و مو اذعان می‌دارد که: "پیچیدن موها با بیگودی، موها را ضخیم و پرپشت، حالت‌دار و سالم نشان می‌دهد و همه اینها تا دوش گرفتن بعدی دوام خواهد داشت."

از نرم‌کننده‌های حجم‌دهنده استفاده کنید


یوجین تویی آرایشگر ریتا هزان می‌گوید: "این نوع نرم‌کننده‌ها ساختار مولکولی ترکیبات مو یا همان پلیمر مو را ضخیم می‌کنند پس در صورتی که دارای موهای ضعیفی هستید، خود را ملزم به استفاده از آنها نمائید تا موقتا داشتن موهای حجیم را تجربه کنید."

استفاده صحیح از سشوار


تویی در استفاده از سشوار پیشنهاد می‌کند که: "موهایتان را در جهت مخالف رشدشان سشوار بکشید. این عمل موجب می‌شود که موها ضخیم‌تر از زمانی که در جهت خواب طبیعی‌ آنها سشوار می‌کشید، دیده شوند."

سرم مو را فراموش و ژل و واکس مو‌ را رها کنید


فوولر معتقد است: "بعد از سشوار کشیدن موها از ژل، واکس، سرم براق‌کننده و محصولات حالت‌دهنده اجتناب کنید زیرا تمام این محصولات وزن موها را سنگین و به سمت پایین می‌کشد. در عوض از محصولاتی که بافتی حجیم و نرم به ظاهر موها می‌بخشند، استفاده کنید. این محصولات فوق‌العاده‌اند زیرا بسیار سبکند و بلافاصله پس از استفاده به مایع بدل گشته و جذب موها می‌شوند."

از حقه‌ قدیمی پوش‌دادن کمک بگیرید


تویی پیشنهاد می‌کند: "موها را با ملایمت از ریشه پوش‌دهید و کمی تافت بزنید تا به همان حالت باقی بماند." به آرامی روی آن را برس بکشید تا صاف شود اما حالتش از بین نرود و زیبا بماند.

__________________________________________

بهترین مواد طبیعی، گیاهان دارویی و روغن ها برای رشد، تقویت و پرپشت کردن مو سبوس برنج(شلتوک) 

مقداری سبوس برنج را مانند چای دم کرده و پس از شستشوی کامل سر و آب گیری موها پوست سر را با مقداری دم کرده سبوس ماساژ دهید، توجه داشته باشید که از شستشوی مجدد موها بپرهیزید.

دنبلان و نخود خام 

استفاده از دنبلان(گوسفند) و نخود خام که یکی از قدیمی ترین راهکارهای تفویت موی سر است و در بسیاری از کتب اطبای قدیمی به مصرف این دو ماده مغذی پوست سر بارها تاکید شده، ما فقط به روش مصرف و نه خواص درمانی آن اشاره ای خوایم داشت. یک عدد دنبلان را پس از جدا کردن از پوست چرخ کرده و با استفاده از پارچه عصاره آن را جدا کنید و به مقداری نخود خام را که قبلا خیس و چرخ کرده اید اضافه کرده و به صورت خمیری روان روی پوست سر ماساژ داده و یک کیسه پلاستیکی روی موها بکشید و بعد از یک ساعت موها را بشویید این عمل را در بهار و تابستان هفته ای یکبار انجام دهید.

زرده تخم مرغ 

یک الی دو عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام تلخ و یک قاشق مرباخوری روغن شترمرغ تمامی را مخلوط و به صورت یکنواخت روی تمام پوست سر و موها ماساژ داده و یک کیسه پلاستیکی روی موها بکشید و بعد از یک ساعت موها را بشویید این عمل را در بهار و تابستان هفته ای یکبار انجام دهید.

نشاسته 

۲ تا ۳ قاشق مرباخوری نشاسته را به همراه یک لیوان آب سرد مخلوط و روی حرارت قرار دهید تا نشاسته پخته و آماده گردد پس از قوام آوردن و سفت شدن آن مدتی را صبر کنید تا کاملا خنک شود سپس مقداری از خمیر بدست آمده را روی مو ها و همچنین پوست سر ماساژ داده و به مدت یک ساعت یک کیسه پلاستیکی روی موها بکشید و بعد در حمام سر را به آرامی با آب گرم شستشو کنید.

آلوئه ورا 

مقدار ۳ سانتی متر از برگ آلوئه ورا را از پایین آن جدا کرده و ژل را خارج و روی پوست سر بمالید به مدت یک ساعت یک کیسه پلاستیکی روی موها بکشید و بعد در حمام سر را به آرامی با آب گرم شستشو کنید.

روغن مار 

این روغن یکی از بهترین روغن ها برای تحریک پیاز مو بوده و همچنین برای تقویت ، رشد و ترمیم ریش و موی صورت کاربرد دارد، برای مصرف ابتدا از تمیز بودن پوست سر خود اطمینان حاصل کنید و سپس با مقداری روغن مار پوست سر را چرب کرده حدود سه ساعت بعد سر را بشویید.

روغن آوکادو 

مصرف روغن آوکادو و روغن سیاه دانه ۳ ساعت قبل از حمام از تولید دی هیدرو تستوسترون (DHT) در مردان که فولیکول های مو را از بین می برد، پیشگیری می کند.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا موجب تقویت پیاز موی شما می‌شود. این روغن موجب ترمیم مو‌های کدر، خشک و آسیب دیده می‌شود. این روغن همچنین رطوبت را در مو‌هایتان حفظ کرده و موجبِ تسریع رشد مو‌هایتان می‌شود. این روغن را بر روی کف سر و موهای خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا یک ساعت رویِ آن‌ها باقی بماند. این روغن درخشش زیبایی به مو‌های سیاه می‌دهد. پس از یک ساعت این روغن را با شامپوی همیشگی تان از روی سر خود شسته و آبکشی نمایید.

روغن مورد

روغن مورد نیز مانند بسیاری دیگر از روغن ها در گروه بهترین ها برای رشد و تقویت مو قرار می گیرد که البته با دارا بودن خواص درمانی همچون ضد شوره و درمان موخوره که این روغن را در بین سایر روغن ها بیشتر مورد توجه قرار می دهد که می توان با سایر روغن ها مانند : روغن مار ، رزماری ، سیاه دانه ، جوجوبا برای تاثیر بیشتر ترکیب و استفاده کرد.

روغن رزماری 

روغن رزماری موجب رشد و تقویت مو‌ها می‌شود. این روغن را با روغن جوجوبا و روغن مار مخلوط کرده و به ریشه موهایتان بزنید. این ترکیب ریشه مو‌ها را تغذیه کرده و موجب رشد مو‌ها می‌شود.

سرکه خرما 

پس از شستشوی نهایی موها با شامپو نصف فنجان آب گرم را با نصف فنجان سرکه خرما ترکیب کنید و با آن موهای خود را شستشو دهید.

__________________________________________

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

 

 

موافقم + 0 مخالفم - 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه موهایی پر پشت داشته باشیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..