تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Dancing Line: ماجراجویی های آقای خط

Dancing Line یک بازی جالب برای اندروید و آیفون است که در آن شاهد تلفیق موسیقی، تمرکز و سرعت عمل هستیم.

بازی‌های آرکید از طرفداران بسیاری در دنیا برخوردارند. Dancing Line یک نمونه از آرکید‌های موفق است که تنها در پلی‌استور گوگل نزدیک به ۵ میلیون بار دانلود شده است. این بازی که با گرافیکی بسیار ساده طراحی شده، تلفیقی از موسیقی و تمرکز است. داستان بازی از این قرار است که در هر مرحله شما باید کنترل یک خط در حال حرکت را در دست بگیرید و از برخورد آن با موانع جلوگیری کنید. این خط به‌طور خودکار در حال حرکت است و شما باید تنها با تپ کردن روی صفحه، مسیر حرکت آن را طوری تغییر دهید که با موانع یا چاله‌هایی که در راه آن قرار می‌گیرد برخورد نکند. شاید در نگاه اول انجام این بازی ساده باشد؛ اما کافی است چند مرحله از آن را تجربه کنید تا متوجه شوید با یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های موبایلی رو‌به‌رو هستید که گذر از مراحل آن بسیار سخت است. درجه‌بندی سنی بازی +۳ سال است و انجام آن برای کودکان مناسب است؛ اما با توجه به سختی بازی بعید می‌دانیم حتی در صورت اجازه‌ی شما، کودکانتان علاقه‌ای به بازی نشان دهند. اما بخش جالب بازی همان‌طور که در بالا اشاره شد، تلفیق محسوس بازی با موسیقی است. برای درک این موضوع باید بازی را تجربه کنید؛ اما به‌طور خلاصه باید بگویم لحظه‌ی تغییر مسیرهای خط، پرش‌های آن از موانع و تپ کردن‌های شما، با لحظه‌های خاصی از موسیقی در حال پخش بازی هماهنگ شده است که به‌نوعی هماهنگی بسیار ملموسی بین محیط بازی و موزیک در حال پخش احساس خواهید کرد که دلیل نام‌گذاری بازی نیز (خط رقصان) شاید همین موضوع باشد.

با توجه به اهمیتی که موسیقی در این بازی دارد، قابل حدس بود که با موسیقی‌های جذابی رو‌به‌رو باشیم و باید با اطمینان گفت که هرقدر بخش گرافیک بازی ساده است، موسیقی آن حرفه‌ای و شنیدنی است؛ به‌طوری‌که حتی در توضیحات پلی‌استور بازی نیز گفته شده است که این قطعات موسیقی به‌صورت اختصاصی و با دقت و وسواس بسیاری ساخته و انتخاب شده‌اند. البته نقش موسیقی و هماهنگ شدن آن با گیم پلی در بازی تنها جهت افزایش جذابیت نیست. شما با گذر از چند مرحله و آشنایی با سبک و سیاق بازی، می‌توانید از موسیقی در حال پخش و ریتم آن نیز برای تغییر مسیر کمک بگیرید و حتی به جایی برسید که برای تغییر مسیرها نیازی به نگاه کردن به صفحه‌ی بازی نداشته باشید و تنها از روی موسیقی در حال پخش، زمان تغییر مسیرها را متوجه شوید. این بازی جذاب در اندروید ۲۶ و در آیفون ۱۵۶ مگابایت حجم دارد و به‌صورت رایگان منتشر شده است. برای دانلود بازی اندروید و آیفون Dancing Line می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Dancing Line: ماجراجویی های آقای خط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..