تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه گردشگری ورزشی

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر توسعه #گردشگری #ورزشی در ایران، گفت: این امکانات اکنون در کشور وجود دارد و باید این بخش را تقویت کنیم.

مسعود سلطانی فر در حاشیه آغاز فعالیت رسمی 'انجمن توسعه گردشگری ورزشی' در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: گردشگری شاخه های مختلفی در دنیا از جمله گردشگری ورزشی دارد که همواره مورد توجه کشورهای مختلف بوده و هست.

سلطانی فرد خاطرنشان کرد:در بخش گردشگری ورزشی سالانه 1،2 میلیارد گردشگر در جهان جابجا می شوند و مهمتر از آن یکی از راه های درآمدزایی باشگاه های بزرگ فوتبال دنیا، فعالیت در زمینه گردشگری ورزشی است.

وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: براساس گزارش مالی باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا، شمار زیادی از گردشگران خارجی از ورزشگاه های این دو باشگاه بازدید می کنند که بخشی از منابع مالی آنها از این طریق تامین می شود.

به گفته سلطانی فر، تیم های حرفه ای دنیا 25 تا 30 درصد درآمد خود را از بخش گردشگری ورزشی تامین می کنند و حتی در کنار آن خدماتی نیز نظیر فروش پیراهن به علاقه مندان ارایه می کنند که ما نیز باید در بحث گردشگری ورزشی این فرآیند را مدنظر قرار دهیم.

وزیر ورزش افزود: به همین منظور انجمن توسعه گردشگری ورزشی با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تشکیل شده و تلاش می کنیم بخش گردشگری ورزشی را توسعه دهیم.

سلطانی فر همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضور همزمان محمدرضا داورزنی در سمت معاون وزیر و سرپرست فدراسیون والیبال افزود: داورزنی دو شغله نیست. وی درباره شکایت اخیر مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی زورخانه ای از سید امیر حسینی رئیس فدراسیون کارگری که منجر به زندانی شدن وی شده است،اظهار داشت: من در این زمینه اطلاعی ندارم.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص درخواست فرشته کریمی بهترین فوتسالیست آسیا برای دیدار با وی گفت: ان شالله این دیدار محقق خواهد شد.

در حاشیه این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پویش ملی گردشگری ورزش پایدار را امضا کردند.

انجمن توسعه گردشگری ورزشی کشور روز سه شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه گردشگری ورزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..