تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمایان گردشگری جهان در «آران و بیدگل» با ایران خداحافظی کردند

کنوانسیون راهنمایان گردشگری سال 2017 جهان در شهر آران و بیدگل به کار خود پایان داد.

به گزارش دنیای سفر، راهنمایان گردشگری 39 کشور جهان با عنوان «کنوانسیون راهنمایان گردشگری 2017 ایران» روز سه شنبه از شهر زیرزمینی نوش آباد، خانه تاریخی بنی طبا، خانه باغ شاکر و امامزاده محمد هلال (ع) آران و بیدگل بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل عصر سه شنبه در حاشیه بازدید این تور از خانه تاریخی بنی طبا گفت: این تور با حضور راهنمایان گردشگری از 39 کشور جهان به مدت 1 روز در شهرستان آران و بیدگل در حال برگزاری است و شرکت کنندگان با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهرستان آشنا می شوند.

جواد صدیقیان بیان کرد: توسعه گردشگری به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید مطرح است و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد، لذا این شهرستان برنامه های مختلفی برای جذب گردشگران به خصوص گردشگران خارجی در پیش گرفته است.

وی گفت: ورود این تورها به شهرهای کشور باعث ایجاد رابطه صمیمی بین مردم و ملت ها خواهد شد و همچنین گردشگران خارجی با فرهنگ و رسوم و جاذبه های شهرها آشنا خواهند شد.

صدیقیان خاطرنشان کرد: با ورود گردشگران خارجی و رونق صنعت گردشگری شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود و این شهرستان با داشتن جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی می تواند جایگاه ویژه ای در گردشگری کشور داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمایان گردشگری جهان در «آران و بیدگل» با ایران خداحافظی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..