تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرفتاران برف در ارتفاعات البرز مرکزی نجات یافتند

داوود رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر از عملیات جستجو و نجات شش نفر در ارتفاعات البرز مرکزی خبر داد و گفت: شب گذشته پس از اعلام مفقود شدن شش نفر در ارتفاعات حاشیه اتوبان همت تیم امداد و نجات هلال احمر البرز با هماهنگی انجام شده با ستاد بحران، نیروی انتظامی و راهداری عملیات جستجو و نجات آغاز شد.

وی گفت: عملیات جستجو و نجات در جاده فرعی سایت و ارتفاعات حاشیه اتوبان همت با توجه به صعب العبور بودن مسیر و برودت هوا بیش از سه ساعت به طول انجامید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز اضافه کرد: حضور به موقع نیروهای عملیاتی امداد و نجات هلال احمر باعث شد تا عملیات فوق مصدومی در پی نداشته باشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرفتاران برف در ارتفاعات البرز مرکزی نجات یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..