تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 6s از امارات جمع‌آوری شد

کد خبر: ۴۷۶۴۸۰

۶۱۹  بازدید

گزارش‌های زیادی از خرابی آیفون ۶s شنیده‌ایم. مشکل باتری و حتی انفجارهای پی‌ در پی باعث شد که کاربران نگران شوند. البته این اتفاق برای تمام مدل‌های ۶s رخ نداد و مشکل مربوط به یکسری خاص می‌شد که تنها در چند منطقه‌ی مختلف توزیع شده بودند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: گزارش‌های زیادی از خرابی آیفون ۶s شنیده‌ایم. مشکل باتری و حتی انفجارهای پی‌ در پی باعث شد که کاربران نگران شوند. البته این اتفاق برای تمام مدل‌های ۶s رخ نداد و مشکل مربوط به یکسری خاص می‌شد که تنها در چند منطقه‌ی مختلف توزیع شده بودند.

 آیفون ۶s از امارات جمع‌آوری شد
امروز مشخص شد که اپل برای رفع این مشکل دست به کار شده و قصد دارد آیفون‌های ۶s عرضه شده در کشور امارات را جمع‌آوری کند. اپل به وزارت اقتصاد این کشور گفته که قصد دارد ۸۸۷۰۰ گوشی ایفون ۶s را که بین ماه‌های شهریور تا مهر سال ۹۴ در کشور چین تولید و در امارات به فروش رفته‌اند را جمع‌آوری کند.

اپل در سایت خودش صفحه مخصوصی راه اندازی کرده که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند از شرایط طرح فراخوان گوشی‌های آیفون با خبر شوند. البته این طرح شامل یکسری گوشی خاص با سریال نامبرهای مشخص می‌شود. با وارد کردن شماره سریال گوشی خودتان می‌توانید متوجه شوید که آیا باید آن را به اپل تحویل دهید یا خیر.

شرکت اپل در این طرح قصد دارد باتری گوشی‌های آیفون ۶s را تعویض کند و گوشی سالم را به کاربران تحویل دهد. براساس اطلاعات منتشر شده این جمع‌آوری برای اپل نزدیک به ۷ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 6s از امارات جمع‌آوری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..