تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این همه هجمه به روند برگزاری جشنواره درست نیست/ اعتراضی ندارم

این همه هجمه به روند برگزاری جشنواره درست نیست/ اعتراضی ندارمپوران درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به نظر من تندروی در هر کاری خوب نیست. من چون فیلم‌هایی را که در چند بخش کاندیدا شدند ندیدم، هیچ قضاوتی نمی‌توانم بکنم.
 
وی افزود: به نظر من این همه هجمه درست نیست؛ چون هر سال عده‌ای ساکت می‌شوند و عده‌ای شلوغ می‌کنند. پس این اتفاق همیشه است و تا این اندازه اهمیت ندارد که نفس کل سینما زیر سؤال برود و این قشنگ نیست.
 
این کارگردان گفت: من به انتخاب داوران اعتراضی ندارم. به نظرم همان بخش‌هایی که زیر سقف دودی برای دریافت جایزه کاندیدا شده، به حق است.
 
وی تصریح کرد: به نظر من خنثی بودن جشنواره فیلم فجر به موارد زیادی بستگی دارد؛ ولی در مجموع همین که جشن سینمای ایران هر سال برگزار می‌شود، خوب است. امیدوارم که اتفاق های خوب‌تری بیفتد که ما در این عید سینمای ایران بیشتر شادی کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این همه هجمه به روند برگزاری جشنواره درست نیست/ اعتراضی ندارم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..