تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توسعه و ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی

حجت‌الاسلام جابر قلیان دبیر اقامه نماز  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اینکه متولی زیرساخت‌های  فناوری اطلاعات در کشور است برای این منظور می‌تواند در فضای مجازی نقش مهمی را ایفا نماید.

وی ادامه داد:  با توجه به اینکه اولین جشنواره  نماز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه زیرساختی و بخشی از خدمات پشتیبانی این جشنواره را بعهده دارد.در خصوص اهداف ترسیم شده این جشنواره عنوان کرد: امروز آحاد ملت با فضای مجازی ارتباط بسیاری دارند ما نمی‌توانیم این واقعیت را کتمان کنیم که مردم با فضای مجازی ارتباط ندارند به تعبیر مقام معظم رهبری فرمودند که فضای مجازی را که دشمنان برای ما تهدیدی تلقی کردند ما باید این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم و از این فرصت می‌توانیم پیرامون اهداف مباحث دین بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی گفت:البته ما نباید عقب‌نشینی داشته باشیم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند که  نیروهای حزب‌اللهی باید در فضای مجازی حضوری فعالی داشته باشند و از این فرصت بهترین استفاده در جهت ترویج دین مبین اسلام  و مذهب حقه شیعه نمایند.

حجت‌الاسلام جابر قلیان در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون فرهنگ اقامه نماز در سطح جامعه اظهار داشت: ستاد اقامه نماز برای دستگاه‌های اجرایی کشور برنامه تکلیف می‌کند که بخشی از این برنامه ها درون سازمانی است و  به صورت توافقنامه  ای انجام میگیرد ، اما بحث دیگر که امسال در توافقنامه داشتیم بحث فضای مجازی است که ما اعلام کرده‌ایم که از ظرفیت فضای مجازی در اختیار جهت ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز کمک قابل توجهی به این ستاد کنیم. 

وی ادامه داد: بحث ترویج و توسعه فرهنگ نماز مربوط به مباحث کارشناسی تخصصی ستاد اقامه نماز است ما در جهت زیرساخت تمام تلاش و توانایی خود را در راستای پیشبرد اهداف دین ارائه می‌دهیم.

دبیر اقامه نماز  وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص افق و چشم‌انداز برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه 5 ساله تدوین کرده‌ایم و درون سازمانی است و ما برای آحاد جامعه نمی‌توانیم برنامه تدوین کنیم چرا که وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ،بعنوان متولیان فرهنگ جامعه اسلامی هستند .

حجت‌الاسلام جابر قلیان در پایان افزود: این اولین تجربه جشنواره است که استان چهارمحال بختیاری آن را به عهده گرفت شاید در قدم اول مشکلاتی هم داشته باشد در تفاهم‌نامه آوردیم که در سال 96 برگزار کننده  جشنواره نماز در فضای مجازی خود وزارت ارتباطات باشد.امیدواریم با هم دلی و کمک اندیشمندان کشور ایران بتوانیم در این فضا گام برداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توسعه و ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..