تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رامبد جوان به رأی هیئت داوران درباره نامزدی فیلم خود+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان تبریزی  بازیگر، کارگردان و مجری مشهور برنامه خندوانه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن ابراز خشنوی از نامزدی فیلم "نگار" در 9 رشته در جشنواره فیلم فجر از هیئت داوران تشکر کرده و عنوان کرد:حتى اگر يك نفرشون هم نبود اين فيلم به اين نتيجه نمى رسيد. 

رامبد جوان تبریزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"سلام به همتون عزيزان.در آستانه ى اختتاميه ى سى و پنجمين جشنواره فيلم فجر هستيم و فيلم نگار در ٩ رشته نامزد دريافت سيمرغ بلورين شده. تعداد قابل توجهيه و از داوران محترم تشكر مى كنم كه البته معتقدم حداقل در دو يا سه رشته ى ديگه صلاحيت به چشم مى خوره كه نام فيلممون در نامزدها ديده بشه ولى ما تابع نظر داوران محترم هستيم. مى خوام از همه ى عزيزانى كه در اين فيلم من رو يارى كردن از صميم قلب تشكر كنم و بهشون بگم حتى اگر يك نفرشون هم نبود اين فيلم به اين نتيجه نمى رسيد. بنابراين تبريك مى گم به ٨ عزيز درجه يك كه نامزد شدن و آرزو مى كنم هميشه در اوج باشن و به عزيزانى هم كه نامشون بين نامزدها نيست بگم كه كار درجه يك و بى نظيرشون در تاريخ سينماى ايران ثبت شد. دم تك تكتون گرررررررررم و نعنايى و سالم."

واکنش رامبد جوان به رأی هیئت داوران درباره نامزدی فیلم خود+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رامبد جوان به رأی هیئت داوران درباره نامزدی فیلم خود+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..