تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: به رسمیت شناختن “کشور یهود” آغازگر صلح با فلسطینی‌ها است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد، به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان “کشور یهود” به معنای آغاز صلح با فلسطینی‌ها است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با شارل میشل، نخست وزیر بلژیک گفت: من به روزی امیددارم که در آن فلسطینی‌ها بالاخره برای به رسمیت شناختن “کشور یهود” آماده شده‌اند و آن روز آغاز تحقق صلح و گام برزگتری به جلو در این زمینه خواهد بود.

نتانیاهو در ادامه مدعی شد، مشکل امتناع دائم فلسطینی‌ها از به رسمیت شناختن “کشور یهود” اصل اختلاف ماست.

محمود عباس، رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین بارها مخالفتش را با به رسمیت شناختن اسرائیل به عنوان “کشوری یهودی” تاکید کرده و گفته است: این امر به منزله نادیده گرفتن حق بازگشت به وطن برای پناهجویان فلسطینی‌ است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه دیدارش با طرف بلژیکی ادامه همکاری‌ها با بروکسل بر مبارزه با “تروریسم” و دیگر موضوعات ضروری برای تحقق صلح و امنیت مردم هر دو طرف تاکید کرد و گفت: ما اطلاعات و تجربیات خود در حوزه “تروریسم” را با بروکسل به اشتراک می گذاریم.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر نتانیاهو درباره این دیدار اشاره‌ای به اظهارات نخست وزیر بلژیک نشده است.

میشل عصر روز یکشنبه وارد اراضی اشغالی شد. وی دوشنبه نیز با روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

وی امروز(چهارشنبه) با بازدید از بیت لحم در کرانه باختری به سفر خود پایان می‌دهد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: به رسمیت شناختن “کشور یهود” آغازگر صلح با فلسطینی‌ها است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..