تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان ما انگیزه بیشتری برای بردن دربی دارند

بازیکنان ما انگیزه بیشتری برای بردن دربی دارند

عضو هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که بازیکنان جوان استقلال انگیزه بیشتری برای برد پرسپولیس دارند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حسن زمانی درباره برتری استقلال مقابل السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: یقین داشتم استقلال برنده خواهد شد و به همین خاطر ریکلس در حال تماشای بازی بودم! من برای تماشای بازی به ورزشگاه رفتم، اما به علت ازدحام جمعیت نتوانستم وارد ورزشگاه شوم و به منزل بازگشتم. فکر می‌کنم حداقل 30 هزار نفر بیرون از ورزشگاه بودند.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان استقلال افزود: از این جهت از برد استقلال مطمئن بودم که هر زمان تیم نیاز به پیروزی داشته باشد، بازیکنان با تمام وجود به میدان می‌روند. استقلال با بازیکنان جوان خود نمایش خیلی خوب دارد و امیدوارم در بازی‌های آینده هم تداوم داشته باشد.

عضو هیئت مدیره استقلال با اشاره به دربی 84 گفت: جلسه بعدی هیئت مدیره استقلال پس از دربی برگزار می‌شود و در صورت برتری استقلال مقابل پرسپولیس دو پاداش ویژه به بازیکنان مصوب خواهد شد. استقلال کوه انگیزه شده و برداشت من نسبت به دربی همان حس بازی با السد است. پرسپولیس تیم خوب و منسجمی دارد، اما بازیکنان جوان استقلال انگیزه بیشتری برای برد دارند. امیدوارم در کمتر از یک هفته بازیکنان بتوانند به هواداران پاداش خوبی بدهند.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان ما انگیزه بیشتری برای بردن دربی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..