تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار نیروهای آلمان و تجهیزات ناتو در لیتوانی

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، رئیس جمهوری لیتوانی در جریان مراسمی که برای استقبال از نیروهای آلمانی برگزار شد بر لزوم اتحاد یکپارچگی اعضای ناتو تاکید کرد.

به گزارش شبکه یورونیوز، دالیا گریبائوسکایته گفت: «لیتوانی پیش از این هرگز میزبان نیروهای نظامی متحدان ناتو در این تعداد و یکپارچگی نبوده است. این پیام مهمی برای همه است، اینکه ناتو محکم و متحد ایستاده است.»

ارتش آلمان از ماه ژانویه اعزام ۲۰۰ خودرو نظامی شامل ۳۰ دستگاه تانک در کنار ۴۵۰ سرباز به لیتوانی را آغاز کرده است.

اورسولا فون درلاین، وزیر دفاع آلمان نیز که در این مراسم شرکت داشت، تاکید کرد: «امروز ما با متحد ناتو همراه شدیم تا نسبت به آینده و قدرت این کشور اطمینان حاصل کنیم. لیتوانی هرگز تنها نخواهد ماند.»

استقرار این نیروها و تجهیزات نظامی ناتو در لیتوانی افزایش تنش در شرق اروپا را در پی داشته است.

طی سال ۲۰۱۷ میلادی همچنین قرار است، سه متحد دیگر ناتو شامل رهبری ایالات متحده آمریکا، کانادا و بریتانیا نیروهایی در لهستان، لتونی و استونی مستقر کنند.

درخواست استقرار نیروهای ناتو در این کشورها پس از سال ۲۰۱۴ میلادی و جداسازی کریمه از خاک اوکراین توسط روسیه صورت گرفت.

202




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار نیروهای آلمان و تجهیزات ناتو در لیتوانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..