تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 10 هزار سبد‌ غذایی میان نیازمندان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این بسته‌های غذایی به مناسبت گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در طول ایام دهه فجر در میان نیازمندان روستاهای محروم استان‌های خراسان بزرگ توزیع خواهد شده گفت: این طرح با همکاری سپاه ثامن انجام شده که طی آن ضمن برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسته‌های غذایی با حضور تعدادی از خدام بارگاه منور رضوی در میان نیازمندان توزیع می کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام بسته‌های غذایی منقوش و متبرک به آرم آستان قدس رضوی هستند، افزود: هر کدام از این بسته‌های غذایی حاوی 10 کیلوگرم برنج، حدود 4 کیلوگرم روغن و مقادیری ماکارونی، سویا و انواع حبوبات هستند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: این طرح در راستای بهره‌مندی مستضعفین و محرومین واقعی از عنایات حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) و گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام می‌شود و تا پایان دهه فجر خدام آستان حضرت رضا(علیه‌السلام) با همراهی نیروهای خدوم سپاه ثامن تمامی این 10 هزار بسته‌ غذایی را در میان محرومین و مستضعفان تقسیم خواهند کرد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 10 هزار سبد‌ غذایی میان نیازمندان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..