تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم ایران با دسیسه‌های شیطانی آمریکا آشناست

مردم ایران با دسیسه‌های شیطانی آمریکاآشناستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در ویژه برنامه گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی با اشاره به خباثت‌های متعدد آمریکا در طول تاریخ، گفت: امروز رئیس جمهور جدید آمریکا آن خباثت‌ها و دسیسه‌های شیطانی که امام عظیم الشان، رهبری معظم و ملت غیور ایران اسلامی سال‌ها فریاد می‌زدند را نشان می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سیاستمداران آمریکایی را به هیچ عنوان نمی‌توان به خوب و بد تقسیم کرد، افزود: حقایقی هم چون پروراندن القاعده، داعش و گروه‌های تروریستی که رئیس جمهور جدید آمریکا آن ها را از پس پرده کنار زده و آشکارا به زبان می آورد، سال‌هاست توسط رهبری معظم انقلاب ما تبیین شده و مردم متدین ایران اسلامی با آن آشنا هستند.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را یک انقلاب فرهنگی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بیش از اینکه یک انقلاب در عرصه سیاسی و اجتماعی باشد، یک انقلاب فرهنگی، اخلاقی و رفتاری به حساب می‌آید و آن چیزی که موجب تحول در ملت ایران شد، احیای تعهد به ارزش‌های اسلامی و مسئولیت پذیری در عرصه مسلمانی بود.

تولیت آستان قدس رضوی شکل گیری بیداری اسلامی، تشکیل جنبش‌های آزادی خواه اسلامی در آفریقا و اروپا، ایستادگی مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن در برابر استکبار و بسیاری از اتفاقات دیگر جهان را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با تاکید بر اینکه امواج بیداری اسلامی از بین رفتنی نیست، گفت: ممکن است مستکبران بتوانند با حیله‌های مختلف حکومت‌ها را متأثر کنند، اما نمی‌توانند این پیام منتشر شده از خون شهدا و ایثار رزمندگان را از بین ببرند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم ایران با دسیسه‌های شیطانی آمریکا آشناست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..