تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحاد و همبستگی ملت عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم‌آبادی مدیر مدرسه تخصصی فقه امام خمینی(ره)  گفت :یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و همبستگی ملت بیان کرد و افزود: امام راحل با تکیه‌بر وعده‌های الهی با استفاده از ظرفیت‌های عظیم مردمی دست به انقلابی زدند که مقابله با دنیای ظلم و ستم بود.

وی با تأکید بر اینکه خداوند همواره به وعده‌های خود عمل می‌کند گفت: یکی از جاهایی که خداوند به وعده خود عمل کرد پیروزی مردم ایران در عرصه‌های مختلف بود که با نگاه به ایمان واقعی ملت یاری‌رسان این مردم شد و در حال حاضر نیز هیچ قدرتی توان مقابله بااراده ایرانیان را ندارد.

طاهری خرم‌آبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی با خود احیای آموزه‌های دینی را به دنبال داشت که بیان این رشادت‌ها و آموزه‌ها از شخصیت‌های بزرگ دینی می‌تواند آموزه‌های مطلوبی را به اقشار مختلف جامعه انتقال دهد.

استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به برخی دشواری‌ها و سختی‌هایی که بزرگان دینی و انبیاء الهی درراه احیای ارزش‌های دین متحمل می‌شدند، گفت: این تحمل‌ها به دلیل اتصال جامعه موردنظرشان به خداوند متعال بود.

وی با اشاره به برخی از مشکلات کشور گفت: نظام اسلامی به دنبال آن است که به آموزه‌های قرآنی بها دهد و جان‌فشانی در این راه برای آن است که به اهداف الهی دست‌یابیم.

طاهری خرم‌آبادی افزود: در دوران رژیم شاهنشاهی مردم ایران نه‌تنها استقلالی از خود نداشتند بلکه کشورهای استکباری با فروش نفت کشور سودهای کلانی به دست می‌آوردند و هزینه‌های زیادی به ملت تحمیل می‌کردند همچنین رژیم پهلوی به دنبال به رخ کشیدن قدرت خود به اسلام بود ازاین‌رو دست به منزوی کردن مراجع تقلید زد.

مدیر مدرسه تخصصی فقه امام خمینی(ره) بابیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات منطقه‌ای را بر هم زده است، ادامه داد: این درحالی‌که است که در دوران رژیم شاهنشاهی کشورمان از اقتصاد نامطلوبی برخوردار بود و مردم در این دوران هیچ اختیاری از خود نداشتند.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی باید با کسب رضایت الهی به دنبال برگرداندن عزت به کشورمان باشیم و با عزت در انتخابات پیش رو شرکت کرده و در سرنوشت خود حاکم باشیم.

طاهری خرم‌آبادی ادامه داد: انقلاب ایران با برهم زدن معادلات سبب شده که دنیا برای حل مشکلات منطقه  از نظرات جمهوری اسلامی استفاده کند و همگی واقف هستند که برای حل مشکلات منطقه باید ازنظر ایران استفاده کرد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف گفت: نعمت جمهوری اسلامی نعمتی است که جامعه بشریت را به این نتیجه رسانده که نظام اسلامی مبتنی بر فقه یارای مدیریت جامعه انسانی بر اساس عدالت را دارد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه اسلامی افزود: دشمن به دنبال دوقطبی کردن مردم و تفرقه میان آن‌ها است درحالی‌که باید مردم در مسیر واحدی قدم بردارند تا به برکت خون شهدا از اختلاف میان مردم جلوگیری شود و نباید اجازه دهیم دشمن  از این اختلافات داخلی سو استفاده کند.

 مدیر مدرسه تخصصی فقه امام خمینی(ره) با اشاره به تأثیرگذاری انقلاب اسلامی بر سایر کشورها گفت: ادامه مسیر انقلاب نیازمند پیروی و تبعیت از رهبری معظم انقلاب است، همچنین باید مشکلات اقتصادی و اجتماعی جوانان مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم.

طاهری خرم‌آبادی گفت: مسئولان نظام اسلامی رسالت‌های جدی در رسیدگی به مشکلات مردم به عهده‌دارند ما انتظار معجزه نداریم اما باید بگوییم مشکلات سبب نارضایتی مردم شده است.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحاد و همبستگی ملت عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..