تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتارهای غیر انقلابی باید نقد شود/ با فقرزدایی به اهداف انقلاب نزدیک می شویم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت:امروز اوضاع به نفع انقلاب است و روحیه انقلابی گری روحیه فرح بخش و با نشاطی است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: با طرح منافع ملی و عمومی و حتی با طرح منافع رفاه عمومی و مسائل فقر زدایی و ایجاد کار می‌توانیم به اهداف انقلاب برسیم.

پناهیان بیان کرد: باید رفتارهای غیر انقلابی را نقد کنیم و هر رفتار غیر انقلابی که سبب فقر و بیکاری می‌شود همچنین سبب پایین آمدن ارزش پول ایران و  معاملات نکردن با خارج از کشور می‌شود مورد نقد قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: امروز باید با ادبیات واقع بینانه از انقلاب دفاع کنیم و مواضع انقلاب را تبیین کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: آرمان چیزی است که انسان به آن عشق می‌ورزد اما هدف مسئله‌ای است که انسان به آن نزدیک است و برای رسیدن به آن زمانبندی و برنامه ریزی می‌کند.

پناهیان گفت: بسیاری از آرمان‌های انقلاب به هدف تبدیل شده است، بسیاری از این اهداف محقق شده است و امروز در پی تحقق مابقی آن هستیم و در چنین شرایطی می‌توانیم واقع بینانه از انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توانیم با تبیین اهداف مالی هم انقلاب را تبیین کنیم، بیان کرد: این مسئله با اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است، اقتصاد مقاومتی یعنی واقع بینانه به اداره جامعه پرداخت.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلابیون در سخنان خود از ادبیات واقع بینانه و روحیه بانشاط استفاده کنند و هر کسی که موضع غیر انقلابی داشته باشد رسوا خواهد شد به دلیل فتنه‌های آخر زمان و نصرت الهی که وجود دارد.

پناهیان با بیان اینکه هر موضع غیر انقلابی سبب کاهش رفاه مردم، افزایش بیکاری و افزایش فقر در جامعه می‌شود، عنوان کرد: امروز آرمان‌های انقلاب به اهداف تبدیل شده است؛ در حال حاضر در معرض تحقق تمامی اهداف انقلاب و جهانی شدن انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: امروز باید انقلابیگری و مواضع انقلاب با ادبیات واقع بینانه دفاع، مطالبه و تبیین شود، باید با روحیه خرسند و شادی از اهداف انقلاب دفاع کنیم و برای تحقق اهداف انقلاب بایستیم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروزباید تنها با ادبیات واقع بینانه به جای ادبیات آرمان گرایانه استفاده کرده و اهداف انقلاب را تأمین کنیم.

پناهیان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: از فتنه آخر زمان نترسید چرا که فتنه آخر زمان دشمن را نابود می‌کند، هر فردی هر موضع غیر انقلابی را با صدای بلند در عرصه سیاست مطرح کند یک یا دو سال دیگر از این موضع خود شرمنده خواهد شد و دیگر نمی‌تواند سخنان خود را تکرار کند.

استاد حوزه دانشگاه با اشاره به انتخابات 96، بیان کرد: باید انتخابات آینده صحنه گفتگوی سرشار از لبخند و شادی باشد، آرامش انتخابات آینده شرط پیروزی حق علیه باطل می‌باشد؛ برخی‌ها می‌خواهند انتخابات را شلوغ کنند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمود زمانی پیروزی انقلاب را قطعی دانستم که نصرت الهی را دیدم و امروز هم ما نصرت الهی را می‌بینیم.

پناهیان عنوان کرد: وقتی آمریکا افغانستان را گرفت برخی سیاسیون که در فتنه 88 هم دستگیر شدند اعلام کردند که بعد از افغانستان نوبت ایران است در حالی که این اتفاق نیفتاد و آمریکا در حمله به افغانستان و عراق جز بدبختی برای خود چیزی بدست نیاورد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: امروز هم ترامپ بر حقانیت 40 ساله شعارهای ایران علیه آمریکا و حقانیت مواضع ایران علیه آمریکا مهر تاییدی زد و این مسئله را با تصمیم خود نشان داد.

انتهای پیام/ت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتارهای غیر انقلابی باید نقد شود/ با فقرزدایی به اهداف انقلاب نزدیک می شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..