تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم به حکومت پهلوی خاتمه داد/جنگ های خاورمیانه در راستای ضربه زدن به ایران برنامه ریزی شده است

ساعت: 10:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032249

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را به عنوان پشتوانه خود می دید و به کلی ارتباط با خارج از کشور را قطع کرده بود و در این راستا با پشتوانه مردم در مقابل خاندان پهلوی ایستاد، گفت: امام با تکیه بر مردم به دوران پهلوی خاتمه داد و انقلاب اسلامی ایران را تشکیل داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین علی متین امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به اینکه تفکر امام با شاه که مقابل امام بود تفاوت داشت،گفت: محمد رضا شاه تکیه به خارج از کشور به کشور های مانند امریکا، انگلیس و غیره داشت و از مردم داخل کشور کاملاً بریده بودو امریکا پشتوانه آنها بود.

وی با بیان اینکه امام مردم را به عنوان پشتوانه خود می دید و به کلی ارتباط با خارج از کشور را قطع کرده بود و لذا با پشتوانه مردم در مقابل خاندان پهلوی ایستاد، گفت: امام با تکیه بر مردم به دوران پهلوی خاتمه داد و جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اگر مسئولان مملکت همین فرمول پیروزی امام را در کشور انجام دهند و به توان داخلی توجه کرده و به کشور های خارج از ایران  تکیه نکنند قطعاً موفق خواهند شد، خاطرنشان کرد: اگر ملتی به مردم متکی باشد فرمول پیروزی امام جواب خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین متین با بیان اینکه اگر امروز به اطراف خود نگاه کنیم خواهیم دید که دشمنان در منطقه به نیابت آمریکا و انگلیس جنگ و خونریزی راه انداخته اند که نظر اصلی آنها جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: سوریه، عراق ، افغانستان و غیره هدف اصلی نیست هزینه های زیادی داده اند تا بتوانند به ایران ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه هنری کسینجر و موشه وزیر جنگ اسرائیل کودک کش اعلام کرده بودند که جنگ در منطقه خاور میانه جنگ جهانی سوم است و سرنوشت آنها تا دریای مدیترانه ادامه دارد و نظر داشتند که ایران را در این میان از بین ببرند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هرچند که نتوانستند در این میان به جمهوری اسلامی ایران صدمه ای بزنند بلکه جبهه مقاومت در سوریه و عراق با تکیه بر مردم در مقابل استکبار ایستادندو پیروز میدان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تحلیل گران نظامی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کرده اند تهدید حیفا وتل آویو تهدید جدی جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با قدرتی که شروع کرده و با شور و شعور به راه خود ادامه می دهد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امام خمینی (ره) با تکیه بر مردم به حکومت پهلوی خاتمه داد/جنگ های خاورمیانه در راستای ضربه زدن به ایران برنامه ریزی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..