تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره غذاهای محلی و سنتی در مدارس شهرستان اسکو برگزارشد

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032316

به مناسبت دهه مبارک فجر جشنواره غذاهای سنتی در مدارس شهرستان اسکو برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا،در این جشنواره که به طور نمادین با حضور مسئولان شهرستان اسکو در دبستان فرتاش یک سهند برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش اسکو با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای شاد و متنوع به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر است که دانش آموزان طی آن با انواع غذاهای سالم و سنتی آشنا می شوند.

نجابت افزود: برگزاری این جشنواره با توجه به افزایش مصرف فست فودها و غذاهای ناسالم که عامل اصلی انواع بیماری هاست، می تواند گامی موثر در جهت ترغیب و تشویق دانش آموزان به سمت مصرف غذاهای سالم و اصلاح عادات نامناسب غذایی باشد.

وی افزود:  این جشنواره یکی از برنامه های مناسبی است که در جهت افزایش مهارت های زندگی در مدارس در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان اسکو درپایان ارتقای سطح آگاهی نسبت به خواص مواد غذاهای سنتی و محلی، ترویج فرهنگ استفاده از غذاهای سنتی و محلی به جای فست‌فودها، تقویت هنر آشپزی، کار گروهی و ایجاد رقابتی سالم را از اهداف برگزاری این جشنواره دانست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره غذاهای محلی و سنتی در مدارس شهرستان اسکو برگزارشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..