تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم در 22 بهمن جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد

ساعت: 11:28 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032282

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: مردم در روز22بهمن خروشان جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد چرا که مردم ایران از شیطان بزرگتر از این هم واهمه ای ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، جشن انقلاب شهرستان مشگین‌شهر با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس بسیج هنرمندان استان و رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار اندیشه شهرستان برگزار شد.

 

در  این مراسم حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیرو راه مکتب حسینی بود گفت: پیروزی انقلاب مدیون هدایت های امام راحل بود و راه ماندگاری انقلاب پیروی محض از ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام باوقار باتاکید بر رجز خوانی های زود هنگام ترامپ برگفته ی رهبری تاکید کرده و گفت: مردم در روز22بهمن خروشان جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد چرا که مردم ایران از شیطان بزرگتر از این هم واهمه ای ندارند.

 

در بخشی از این جشن انقلاب اشعاری از شاعران مشکین شهری ازجمله استاد مهریورز،علی بدلی،کیوان قربانی در وصف انقلاب اسلامی قرائت شد.

 

همچنین در این مراسم خواننده ی مشکین شهری کیوان ناصری 2 قطعه از آهنگ‌های انقلابی خود را به صورت زنده به نمایش گذاشت.

 

در پایان مراسم مسابقه فرهنگی برگزار شد و درانتها از برگزیدگان مسابقه کتبی وصیت نامه حصرت امام راحل و مسئولین کارگاه‌های آموزشی برنامه های دهه فجر و عوامل اجرایی و هنرمندان مشگین‌شهری تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش سفیرمشکین، بعد از پایان جشن انقلاب امام جمعه مشگین‌شهر، امام جمعه لاهرود، مسئول بسیج هنرمندان استان و سایر مسئولان شهرستان از نمایشگاه آثار تصویرساز نیر پیکام بازدید کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم در 22 بهمن جواب رجز خوانی های ترامپ را خواهند داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..