تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاریکاتور؛تصمیمات آقای تازه کار

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032257

ناظران سیاسی بر این باورند اقدامات قبل و بعد از انتخابات ترامپ همان طور که رهبر عالی قدر نیز بر آن تاکید داشتند، ماهیت زشت و پلید آمریکا را به دست خودشان نمایان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  ابصارخبر،علی قنبری دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تازه ترین اثر خود به موضوع تصمیمات رئیس جمهور تازه کار آمریکا پرداخته است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش نیز بیان کردند؛ رئیس جمهور جدید با حرف‌ها و اقدامات خود در مبارزات انتخاباتی و روزهای اخیر، ماهیت واقعی آمریکا را عریان در مقابل چشم مردم جهان به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد حقیقت آمریکا چیست.

معظم له با لحنی کنایه‌آمیز افزودند: البته ما از این آقای تازه‌آمده متشکریم چرا که زحمت ما را کم کرده و با نشان دادن چهره واقعی آمریکا، حرفهای ۳۸ساله جمهوری اسلامی ایران درباره فساد سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و اجتماعی دستگاه حاکم بر آمریکا را ثابت کرده است.

اقای تازه کار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاریکاتور؛تصمیمات آقای تازه کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..