تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب در روستای چهارده+تصاویر

ساعت: 10:45 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032188

مراسم گرامیداشت سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران باحضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای چهارده شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رادکانا،  این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، که در آن عده ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به سوی افلاک، پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران باحضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای چهارده شهرستان کردکوی برگزار شد.

عکاس: مصطفی لیاقتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن سی و هشتمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب در روستای چهارده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..