تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما نه اقتصاددانیم و نه سیاستمدار؛ ما بیکاریم!

ساعت: 11:24 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032317

فریاد بلند جوانان بیکار در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

من نه اقتصاد دان هستم و نه سیاستمدار، من یک شهروند میاندوآبی هستم که بیکارم، بیکارم، بیکارم، آیا دولت به این جواب می دهد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفری نیم روزه به میاندوآب آمد و رفت.

ربیعی در این سفر خود نخستین مرکز اورژانس اجتماعی در آذربایجان غربی و ساختمان جدید مرکز نگهدای معلولان ذهنی در میاندوآب را افتتاح کرد و دیداری عمومی نیز در مسجد بهی این شهر با مردم داشت.

وی در این دیدار البته از بیکاری و اشتغال هم سخن به میان آورد و گفت: روزی در کشور سالانه 40 هزار نفر وارد باز کار می شد ولی امروز در هر یک دقیقه با هشت ساعت کار، پنج نفر وارد بازار کار می شد و در آن زمان اگر سالانه 200 هزار شغل ایجاد می شد، بیکاری نداشتیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: امروز سالانه یک میلیون و 200هزار نفر وارد بازار کار می شود که برای این ها ایجاد کار سخت است و به همین دلیل سال گذشته 700 هزار شغل ما به چشم نیامد.

اما سخنرانی و ارائه آمار و امیددادن به آینده همه کار نبود، بلکه بودند در این دیدار کسانی که حرف دل خود را زدند و علاوه بر اینکه در میان سخنرانی ها، معترض شده و گلایه کردند و حتی به پشت تریبون نیز رفته و حرفشان را بیان کردند.

هنگامی که یکی از مسئولان سخن می گفت، یک جوان سخنان وی را قطع کرد و گفت که به داد بیکاران برسید.

این جوان بعد از سخنان این مسئول، خود را به پشت تریبون رساند و چند کلمه ای از مشکل جوانان میاندوآب و این کشور گفت.

وی اینگونه سخنانش را بیان کرد: بنده به نوبه خود به نماینده دولت که به میاندوآب سفر کرده به عنوان یک شهروند میاندوآبی خیر مقدم عرض می کنم ولی می خواهم بگویم که بیایید واقعیت ها را بگوییم، میلیون ها بیکار داریم.

من نه اقتصاد دان هستم و نه سیاستمدار، من یک شهروند میاندوآبی هستم که بیکارم، بیکارم، بیکارم، آیا دولت به این جواب می دهد؟

دولت و وکلای ملت باید پاسخگو باشند، چه کسانی پاسخگو هستند؟ کارگران شهرداری نمی توانند حقوق بگیرند، تسهیلات نمی توانیم بگیریم.

امام جمعه محترم خوب گفتند و بنده به عنوان یک شهروند خواستم واقعیت را بگویم که ما بیکاریم و کار می خواهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما نه اقتصاددانیم و نه سیاستمدار؛ ما بیکاریم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..