تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنارگذاشتن مدیر کمپانی اتوکَد ۱۸ میلیارد دلاری پس از دیکتاتور خواندن ترامپ

کنارگذاشتن مدیر کمپانی اتوکَد ۱۸ میلیارد دلاری پس از دیکتاتور خواندن ترامپ

به گزارش خبرآنلاین، وی در مصاحبه با «سارا لیسی» خبرنگار سایت خبری پاندودیلی ضمن انتقاد صریح از ترامپ گفت رفتارش مابین یک دیکتاتور و مدیر یک بیزینس کوچک است!

اتودسک کمپانی معروف و مالک نرم‌افزار اتوکد است و کارل از سال 1993 با این کمپانی در سمت‌های مختلف کار می‌کرده است (از سال 2006 مدیر اجرایی شد) و حالا پس از انتقادات صریح از ترامپ و سیاست‌های ضد مهاجرتی‌اش مورد غضب واقع‌شده است.

هرچند وی پیش‌تر قصد بازنشستگی هم داشته، اما اصرار سهامداران و هیئت‌مدیره به راین بود که وی همچنان در سمت مدیر اجرایی باقی بماند.

فعلاً وی در کنار «عمار هانسپال» و «اندرو آناگنوست» به‌عنوان مدیران ارشد اجرایی به دنبال یافتن مدیر اجرایی جدید برای اتودسک هستند.

گفتنی است مدیران گوگل و نتفلیکس و ... از سیاست‌های ترامپ انتقاد کرده‌اند اما ظاهراً جملات تند کارل علیه شخصیت ترامپ باعث این کنار گذاشتن از کمپانی معروفی شده که حداقل 18 میلیارد دلار می‌ارزد.

دفتر مرکزی اتودسک در سن رافائل کالیفرنیا قرار دارد و 9 هزار نفر برای آن کار می‌کنند. درآمد این کمپانی در سال 2014 بیش از 2.5 میلیارد دلار اعلام شد.

کارل بیس اعلام کرد اینک وقت زیادی دارد تا با ربات های ساخت خود بازی کند و در کنار خانواده باشد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنارگذاشتن مدیر کمپانی اتوکَد ۱۸ میلیارد دلاری پس از دیکتاتور خواندن ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..