تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تک نرخی‌شدن ارز نیاز به روابط بانکی بین‌المللی است/ مصوبه بخشودگی جرایم وام‌های زیر ١٠٠ میلیون امروز ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: برای تک نرخی شدن نرخ ارز نیاز به روابط بانکی بین المللی گسترده است. این کار پیش نیاز و مقرراتی دارد که کاملا در این جهت اقدام شده اما نیاز به پیشرفت در این زمینه است.

رئیس کل بانک مرکزی تأکید کرد: بانک مرکزی با اطمینان می‌تواند در این مسیر حرکت کند.

وی درخصوص بخشودگی جرایم وام های زیر ١٠٠ میلیون و اینکه تاکنون مصوبه آن به بانک‌ها ابلاغ نشده است اظهار داشت: مصوبه آن از سوی دولت به بانک مرکزی ابلاغ شده و فکر می‌کنم امروز به بانک ها ابلاغ خواهد شد.

ادامه دارد . . .

http://fna.ir/4E0KHE



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تک نرخی‌شدن ارز نیاز به روابط بانکی بین‌المللی است/ مصوبه بخشودگی جرایم وام‌های زیر ١٠٠ میلیون امروز ابلاغ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..