تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی وضعیت کودکان فاقد هویت در استانداری تهران

بررسی وضعیت کودکان فاقد هویت در استانداری تهران

جامعه > خانواده - نشست بررسی وضعیت کودکان فاقد هویت (شناسنامه) به ریاست مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و اعضای کارگروه آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت استانداری تهران، شهريور با بيان اينكه خلا قانوني، هماهنگي دستگاه ها و اعتبارات از جمله مشكلاتي است كه در ساماندهي وضعيت كودكان فاقد هويت با آن مواجه هستيم، گفت: بخش مهمي از اقدامات مربوط به شناسايي اين كودكان و دستيابي به آمار دقيق آنهاست و در اين ميان با موضوعاتي حقوقي از جمله تابعيت برخي از اين كودكان نيز روبرو هستيم.

وی ادامه داد: اگر اين كودكان فاقد هويت وارد جامعه شوند در موضوع كار و ازدواج با مشكل مواجه مي شوند و به عنوان يك طبقه طردشده اجتماعي درآمده و تبديل به يك تهديد اجتماعي و امنيتي مي شوند.

در ادامه جلسه مديركل ثبت احوال استان تهران گزارشي از وضعيت فعلي كودكان فاقد هويت شناخته شده در استان تهران ارايه داد و در پايان به منظور ايجاد روش‌هايي براي تعامل دستگاه ها در حل اين تهديد اجتماعي تصميماتي اتخاذ شد.

همچنين مقرر شد؛ فرمانداري تهران كميته اجرايي حل موضوع را با حضور اعضاي اداري و دستگاه هاي اجرايي كارگروه برگزار و نسبت به حل مشكلات اين كودكان اقدام كند.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی وضعیت کودکان فاقد هویت در استانداری تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..