تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبارزان‌انقلاب برای کتابِ مردمهربان زندان‌اوین گردهم می‌آیند/ بازخوانی پرونده‌‌ سازمان مجاهدین

مبارزان‌انقلاب برای کتابِ مردمهربان زندان‌اوین گردهم می‌آیند/ بازخوانی پرونده‌‌ سازمان مجاهدین

به گزارش خبرآنلاین کتاب «شهید روز هشتم» طی چهار سال تلاش تیم تحقیق به همت سیدمهدی دزفولی آماده شده و توسط انتشارات صفحه سفید منتشر شده است.

آیین رونمایی از کتاب «شهید روز هشتم» و پایگاه اطلاع‌رسانی شهید کچویی به میزبانی مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، آبین رونمایی از کتاب «شهید روز هشتم» شرح زندگی و مبارزات شهید محمد کچویی، ساعت 16 تا 18 (چهارشنبه 20 بهمن‌ماه) در تالار اجتماعات مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

کتاب «شهید روز هشتم» با موضوع بررسی ابعاد زندگی شهید محمد کچویی به همت سیدمهدی دزفولی در ۴۰۰ صفحه و هشت فصل، طی چهار سال تدوین و گردآوری شده و در بهمن‌ماه امسال از سوی انتشارات «صفحه سفید» به چاپ رسیده است.

محمد کچویی از مبارزان مشهور پیش از انقلاب اسلامی و نخستین رئیس زندان اوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هشتم تیرماه ۱۳۶۰ و در محوطه زندان اوین در عملیاتی انتحاری به شهادت رسید.

کتاب «شهید روز هشتم» به مقتضای بازخوانی پرونده شهادت محمد کچویی، بازخوانی پرونده‌های سیدمحمد رضا سعادتی، نفر دوم سازمان مجاهدین خلق در سال ۱۳۵۸ و نخستین پرونده جاسوسی پس از انقلاب و پرونده تیمسار معدوم احمد مقربی و جاسوسان کا.گ.ب در ایران نیز به حساب می‌آید.

خانواده شهید کچویی و برخی از دوستان دوران مبارزه و زندان وی از‌ جمله جواد منصوری، عزت مطهری، اسدالله بادامچیان در این آئین حضور دارند. سایت شهید محمد کچویی نیز در این آیین رونمایی می‌شود.

آیین رونمایی کتاب «شهید روز هشتم» در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران واقع در خیابان انقلاب، بین فلسطین و صبای جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، سالن اجتماعات طبقه منفی ۲ برگزار می‌شود.

/6262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبارزان‌انقلاب برای کتابِ مردمهربان زندان‌اوین گردهم می‌آیند/ بازخوانی پرونده‌‌ سازمان مجاهدین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..