تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس مهاجم سابق استقلال را سر کار گذاشت؟

به گزارش افکارنیوز،

پس از محرومیت باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی و ناکامی سجاد شهباززاده در عقد قرارداد با این دو باشگاه، صحبت‌هایی مبنی بر حضور مهاجم پیشین تیم فوتبال آلانیااسپور در پرسپولیس شنیده شد.

ماجرا از این قرار است که برانکو ایوانکوویچ علاقه‌ای به جذب شهباززاده نداشته و مسئولان باشگاه پرسپولیس از نام او صرفاً برای تست TMS استفاده کرده‌اند!

شایعاتی مبنی بر محرومیت احتمالی باشگاه پرسپولیس از فعالیت در نقل‌وانتقالات مطرح و گفته شد این باشگاه هم به زودی به سرنوشت استقلال و تراکتورسازی دچار می‌شود.

مسئولان باشگاه سرخ‌پوش پایتخت برای اینکه اطمینان حاصل کنند TMS (سیستم نقل‌وانتقالات فیفا) برای آنها باز است، باید نام یک لژیونر بین‌المللی که در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود را در سیستم وارد می‌کردند تا از باز یا بسته بودن TMS اطلاع پیدا کنند. به همین دلیل سرخ‌پوشان از نام شهباززاده استفاده کردند تا از محرومیت احتمالی خود در فیفا مطلع شوند وگرنه قرار نیست مهاجم سابق استقلال، پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس مهاجم سابق استقلال را سر کار گذاشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..