تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه بیمه هر ایرانی ۳۵۰ هزار تومان اعلام شد

سرانه بیمه هر ایرانی ۳۵۰ هزار تومان اعلام شد

رکنا اقتصادی: مهدی سامری  در همایش "نقش آفرینی" صندوق های بازنشستگی در صنعت بیمه" گفت: سرانه بیمه برای هر ایرانی ٣٥٠ هزار تومان و متوسط ضریب نفوذ ٢ است در حالی که میانگین ضریب نفوذ بیمه در دنیا ٧ است.
وی با اشاره به آغاز فعالیت بیمه ملت در سال ١٣٨٢ با سرمایه ٢٠ میلیارد تومانی گفت: در حال حاضر سرمایه ثبتی بیمه ملت ٢٨٥ میلیارد تومان است.
سامری عمده فعالیت‌های این شرکت را در زمینه بیمه‌های عمر، کشتیرانی، هواپیمایی، آتش سوزی و کارخانجات عنوان کرد و افزود: هدف گذاری ما در سال‌های اخیر بر پوشش ریسک پروژه‌های نفتی بوده است.
عضو هیات مدیره بیمه ملت درباره واگذاری سهام این شرکت به بازنشستگان کشوری از طریق صندوق بازنشستگی کشوری اظهارداشت: از بین ٥ شرکت شاخص در صنعت بیمه، شرکت بیمه ملت نامزد اول برای واگذاری سهامش به بازنشستگان انتخاب شد.
براساس آیین نامه ها هر شرکت بیمه می تواند هر محصول خاص خود را در بیمه مرکزی ثبت کرده و انحصار آن را برای ٣ سال در اختیار داشته باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه بیمه هر ایرانی ۳۵۰ هزار تومان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..