تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیویی صحنه آهسته که فرایند شگفت انگیز سوختن کبریت را به تصویر می کشد [تماشا کنید]

در زندگی روزمره هر یک از ما اتفاقاتی رخ می دهد که پیش پا افتاده به نظر می رسند، اما اگر کمی به آن ها دقت کنیم، وارد شگفت انگیزی را در آن مشاهده می نماییم. با این حال بسیاری از افراد ساده از کنار آن ها عبور می کنند و اهمیت چندانی به آن ها نمی دهند. از آن جمله می توان به درست نمودن غذا، فرایند روشن شدن ماشین و مواردی از این دست اشاره نمود. یکی دیگر از اتفاقات روزمره که می تواند جالب توجه باشد، فرایند روشن شدن کبریت و چگونگی سوختن آن است.

تا به حال با خود فکر کرده اید که گوگرد موجود بر روی چوب کبریت چگونه می سوزد؟ این فرایند در صورتی که به صورت صحنه آهسته فیلم برداری شود، بسیار جالب به نظر می رسد و می تواند سرگرم کننده باشد. کانال یوتوب «Warped Perception» این کار را انجام داده و ویدیوی تهیه شده را به اشتراک گذاشته است. پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید و لذت ببرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیویی صحنه آهسته که فرایند شگفت انگیز سوختن کبریت را به تصویر می کشد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..