تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فغانی:نگفتم دوست ندارم دربی را قضاوت کنم/قبلا ترکی هم رفت و برگشت بوده

داور دربی 84 گفت:امیدوارم بتوانم با همکاران به خوبی بازی روز یکشنبه را قضاوت کنم. 

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با انتخابش به عنوان داور دربی 84 اظهار داشت: این تصمیم کمیته داوران و دپارتمان داوری بوده و من به آن احترام می گذارم. به هر حال من هر هفته ای که قضاوت داشته باشم، وظیفه دارم که به بهترین نحو کارم را انجام دهم و امیدوارم این هفته شاهد بازی خوبی باشیم.

وی درباره اینکه در بازی رفت نیز قضاوت کرده بود، عنوان کرد: بله، من تجربه قضاوت بازی رفت 2 تیم را هم دارم. همانطور که گفتم این تصمیم دپارتمان و کمیته داوران بوده است. با این حال قبلا محسن ترکی دربی را به صورت رفت و برگشت قضاوت کرده است.

داور دربی 84 همچنین در خصوص اینکه چند روز قبل گفته بود علاقه ای ندارد داور دربی باشد، تصریح کرد: من نگفته بودم که دوست ندارم داور دربی باشم. بلکه گفتم علاقه دارم در این بازی بزرگ فرصت به یک داور جوان تر برسد. ما داوران خیلی خوبی در سطح کشور داریم که می توانند این بازی را قضاوت کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با همکاران به خوبی بازی روز یکشنبه را قضاوت کنم. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فغانی:نگفتم دوست ندارم دربی را قضاوت کنم/قبلا ترکی هم رفت و برگشت بوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..