تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح واحدهای مسکن محرومین در شهرستان مریوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد کردستان در این مراسم گفت:برای این تعداد واحد مسکن مددجویی ، 370 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا پایان ایام دهه مبارک فجر 86 واحد مسکن محرومان با اعتبار یک میلیارد و 790 میلیون تومان در سطح استان افتتاح می‌شود،افزود: ساخت سه واحد مسکن نیازمندان نیز با اعتبار 275 میلیون تومان از محل زکات و تامین اجاره مسکن 500 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات ویژه کمیته امداد به مناسبت ایام دهه مبارک فجر است.

مسعود شهبازی مدیر کمیته امداد شهرستان مریوان نیز درادامه این مراسم گفت: به همین مناسبت 30 طرح اشتغال با اعتبار 430 میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح واحدهای مسکن محرومین در شهرستان مریوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..