تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز

ساعت: 08:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1031928

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهر مرزی اصلاندوز مغان اعلام موجودیت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،محرم حاجی خواجه لو سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منطقه اصلاندوز در این باره گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با رویکرد بازگشت به ارزش‌های انقلاب، در مسیر منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

وی افزود: جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز با حضور تمامی اقشار اعم از روحانیون، سران و معتمدین عشایر و طوایف، فرهنگیان، جوانان، زنان و رزمندگان و ایثارگران فعالیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی خود را در منطقه اصلاندوز آغاز کرده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منطقه اصلاندوز گفت: این جبهه با دعوت و هم اندیشی بیش از یک صد نفر که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، تشکیل شد.

حاجی خواجه لو با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز صرفاً یک جریان نیست، افزود: این جبهه با رویکرد بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی از میان دلسوزان نظام و در مسیر منویات مقام معظم رهبری در خصوص مطالبه‌گری مردم از مسؤولان گام بر می‌دارد.

وی در پایان این جبهه را متعلق به عموم مردم دانست و از همه‌ دلسوزان انقلاب خواست همگام با مردم انقلابی سراسر کشور به این جبهه مردمی و فراجناحی ملحق شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصلاندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..