تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهیابی گروه تئاتر دانشگاه محقق اردبیلی به جشنواره سراسری دانشجویی

ساعت: 08:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1031934

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد؛

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از راهیابی گروه تئاتر دانشگاه محقق اردبیلی به جشنواره سراسری دانشجویی خبرداد و گفت: این گروه با اجرای نمایشی با عنوان«تکرار» به این جشنواره راه یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به نقل از ابصارخبر، عباس فنی اصل معاون فرهنگی  و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از راهیابی گروه تئاتر کانون های فرهنگی هنری این دانشگاه به جشنواره سراسری تئاتر دانشجویی خبرداد و گفت:گروه تئاتر دانشگاه محقق اردبیل توانست با اجرای موفق نمایش "تکرار"به مرحله نهایی این جشنواره راه یابد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح موضوع این نمایش دانشجویی پرداخت و گفت: نمایش تکرار با موضوع شهدای غواص به روی صحنه رفته است.

فنی اصل خاطر نشان کرد: گروه نمایش دانشگاه محقق پیش از این نیز برگزیده هشتمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی تئاتر سوره شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهیابی گروه تئاتر دانشگاه محقق اردبیلی به جشنواره سراسری دانشجویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..