تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 500 درصدی کشف محصولات شیلاتی قاچاق در مازندران

ساعت: 09:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/20 شناسه خبر: 1032358

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز مازندران خبر داد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از رشد 500 درصدی کشف محصولات شیلاتی قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی پیرفلک در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به رشد 500 درصدی کشف محصولات شیلاتی قاچاق در مازندران، کسب این موفقیت را مرهون همکاری اداره کل شیلات و یگان حفاظت دریایی دانست و اظهار کرد: امیدواریم که شاهد کاهش رویه قاچاق محصولات شیلاتی در استان باشیم.


وی به دیگر محصولات قاچاق کشف شده اشاره کرد و افزود: کشف لوازم آرایش و بهداشتی، لوازم خانگی و تلفن همراه قاچاق نسبت به مدت مشابه دو برابر شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای بومی استان در الویت قرار دارد، تصریح کرد: کالاهای قاچاقی مانند ماهیان خاویاری، پرندگان مهاجر، فرآورده‌های جنگلی و طبیعی، صیفی‌جات، محصولات باغی و زراعی و صنایع تبدیلی جزو الویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران است.

پیرفلک در پاسخ به این پرسش که «آیا در حوزه ارز نیز قاچاقی در استان صورت گرفته است؟»، خاطرنشان کرد: تا به حال گزارشی مبنی بر قاچاق ارز در مازندران نداشته‌ایم اما دلیلی بر این نیست که موضوع را رصد نکنیم.

وی، مسؤول رصد بازار برای کشف قاچاق ارز را بانک ملی معرفی کرد و گفت: 24 دستگاه اجرایی، عضو ثابت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند که با وظایف مشخص هر 45 روز یک‌بار  تشکیل جلسه می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 500 درصدی کشف محصولات شیلاتی قاچاق در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..