تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد مبتلا به دیابت چگونه ورزش کنند؟

سلامت نیوز:افرادی که به دیابت نوع 2 مبتلا هستند غالبا ورزش نمی‌کنند. با این وجود این افراد می‌توانند به آرامی ورزش را آغاز کنند.

به‌ گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ‌و ‌به نقل از Health افرادی که مبتلا به دیابت هستند می‌توانند از روش‌هایی برای ورزش کردن استفاده کنند که تاثیرگذار باشد و مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

ورزش‌های سریع برای افراد دیابتی مفید است آن‌ها می‌توانند 30 ‌دقیقه در روز ورزش کنند و سریع آن را به پایان برسانند.

بهتر است افراد دیابتی بر کلیت ورزش تمرکز کنند. برای مثال پیاده‌روی، دویدن و غیره در برنامه آن‌ها باشد و این که دقیقا چه حرکتی انجام دهند، اهمیت چندانی ندارد. به صورت کلی فعالیت روزانه خود را افزایش دهید و مراقب باشید که این فعالیت را بیش‌تر از آنچه که هست تصور نکنید.

بهتر است از یک دستگاه شمارش قدم‌ها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که به صورت بهینه فعالیت داشته باشید و فعالیت شما کم تر از حد لازم نشود.

برای خود هدفگذاری‌های قابل دسترسی داشته باشید. این کار باعث می‌شود که ورزش شما تاثیرگذارتر باشد.

وسایل ورزشی را نزدیک خود داشته باشید و بر روی در و دیوار برای خود پیام‌هایی که انگیزه می‌دهند بگذارید.

سعی کنید رفتارهای غذایی و حرکتی خود را تغییر دهید. برای مثال مدیتیشن را در برنامه زندگی خود قرار دهید و از پرخوری بپرهیزید.

برای داشتن برنامه غذایی یا ورزشی با یک متخصص مشورت کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد مبتلا به دیابت چگونه ورزش کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..