تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساخت دو مدرسه خیری در لردگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، کلنگ ساخت 2 مدرسه خیری در شهر آلونی شهرستان لردگان به زمین خورد.

بهروز امیدی افزود: مدرسه 9 کلاسه شهر آلونی با یک هزار و 500 مترمربع زیربنا و برآورد اعتبار اولیه 20 میلیارد ریال، یک مورد از این طرح هاست که با مشارکت 6 میلیارد و 500 میلیون ریالی بانک مسکن در سال 97 به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین عملیات ساخت مدرسه 6 کلاسه در این شهر نیز با زیربنای 800 مترمربع و اعتبار 10 میلیارد ریال و با مشارکت 2 میلیارد ریالی خیری حاج ملک محمد مرادی تا سال 96 به طول می انجامد.

آلونی مرکز بخش خانمیرزا از توابع شهرستان لردگان در فاصله 142 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساخت دو مدرسه خیری در لردگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..