تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست دی میستورا برای ارسال دعوت‌نامه‌ها مذاکرات ژنو درباره سوریه در روزهای آتی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، استفان دی‌میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در سوریه انتظار دارد،  ارسال دعوت‌نامه‌ها برای طرف های سوری برای مشارکت در مذاکرات ژنو در روزهای آینده انجام شود. 
دفتر نماینده ویژه سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: استفان دی میستورا انتظار دارد ارسال درخواست برای مشارکت در مذاکرات ژنو، امروز (چهارشنبه) بر اساس آنچه در کنفرانس خبری روز گذشته (سه شنبه) اعلام شده بود، صورت نگیرد و به روزهای آینده موکول شود.

بر اساس این بیانیه، درخواست تعویق در ارسال دعوت‌نامه‌ها، به علت گفتگوهای جاری میان طرف های سوری برای تشکیل هیئت به منظور اعزام به مذاکرات ژنو است.

استفان دی میستورا هفته گذشته از به تعویق افتادن مذاکرات ژنو از 8 فوریه (20 بهمن) به 20 فوریه (2 اسفند) خبر داده بود.

وی هدف از این کار را تقویت آتش ‌بس در سوریه و دادن فرصت به معارضان برای ایجاد گروهی یکپارچه به منظور شرکت در مذاکرات عنوان کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست دی میستورا برای ارسال دعوت‌نامه‌ها مذاکرات ژنو درباره سوریه در روزهای آتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..