تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات ریز برای تهیه پاپ کورن های طعم دار

کد خبر: ۲۶۳۴۵۳

۳۶۹۶۱  بازدید

وب سایت سوران: فکر کنم طرز تهیه پاپ کورن ساده رو همه بلدن… فقط کافیه مقداری روغن و نمک تو یه قابلمه در دار بریزید و وقتی داغ شد ذرت رو بهش اضافه کنید و هر از گاهی قابلمه رو تکون بدید تا شروع به پف کردن کنه… همین… ولی شاید خیلی از افراد طرز تهیه پاپ کورن های طعم دار رو بلد نباشن… در ادامه طرز تهیه پاپ کورن های طعم دار رو هم آموزش میدیم…طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم

پاپ کورن کره ای:

برای تهیه این پاپ کورن باید به جای روغن توی تابه کره بریزید و وقتی پاپ کورن آماده شد اون رو داخل ظرف دردار قرار بدید.بعد مقداری کره رو روی پاپ کورن داغ رنده کنید و ترجیحا چند دقیقه داخل فر گرم قرار بدید.

طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم


پاپ کورن لیمویی:

بعد از آماده شدن پاپ کورن آن را از روی حرارت بردارید و مقداری آبلیمو را با مقداری کره و نمک با هم مخلوط کرده و روی پاپ کورن ها بریزید و چند دقیقه داخل فر گرم قرار بدید.

طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم


پاپ کورن پنیری:

برای تهیه این پاپ کورن شما باید مقداری پنیر پارمزان رو ریزه ریز رنده کنید و وقتی پاپ کورنتون آماده شد اون رو داخل یه ظرف در دار بریزید و پنیر رو به همراه مقداری پودر سیر و موسیر بهش اضافه کنید و چند دقیقه بذاریدش داخل فر داغ!همین!

طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم


پاپ کورن سرکه ای:

بعد از آماده شدن پاپ کورن آن را از روی حرارت بردارید و مقداری سرکه را با مقداری کره و نمک با هم مخلوط کرده و روی پاپ کورن ها بریزید و چند دقیقه داخل فر گرم قرار بدید.

طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم


پاپ کورن گوجه ای:

برای تهیه این پاپ کورن یا میتونید مقداری گوجه خشک شده از عطاری بخرید یا خودتون کمی گوجه رو داخل فر خشک کنید یا میتونید مقداری سس گوجه رو اونقدر داخل فر حرارت بدید تا خشک و پودری بشه(توی هوای آزاد هم با درپوش میشه خشکش کرد)بعد از آماده شدن پاپ کورن اون رو داخل کیسه کاغذی(همون که قنادی ها توش شکلات میریزن)بریزید و پودر رو بهش اضافه کنید و خوب هم بزنید.

طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم


پاپ کورن شکلاتی:

مقداری پودر کاکائو و شکر رو مخلوط کنید بعد از آماده شدن پاپ کورن اون رو داخل کیسه کاغذی بریزید و پودر رو بهش اضافه کنید و خوب هم بزنید.

طرز تهیه انواع پاپ کورن طعم دار +نکات مهم


نکات مهم تهیه پاپ کورن:
1- برای تهیه پاپ کورن حتما باید از ذرت مرغوب استفاده کنید وگرنه پف نمیکنه.

2- ذرتتون نباید نمدار باشه ، بهتره ذرت رو در جای خشک نگهدارید.

3- همینطور ذرت نباید خیلی کهنه باشه.

4- اصلا ذرت های بسته بندی رو پیشنهاد نمیکنم و به نظرم بهتره از عطاریهای آشنا ذرت رو بخرید.

5- حرارت نباید خیلی کم باشه چون باعث عرق کردن داخل قابلمه میشه و پاپ کورن ها خوب پف نمکنه و خیس میشه.

6- میتونید در قابلمه رو نیم باز بذارید تا رطوبت داخل قابلمه بیاد بیرون ولی من این کار رو نمیکنم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات ریز برای تهیه پاپ کورن های طعم دار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..