تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زن 160 کیلویی پس از زایمان مانکن 50 کیلویی شد (تصاویر)

زن 160 کیلویی پس از زایمان مانکن 50 کیلویی شد

شاید باورش برای شما سخت باشد که بدانید این زن مانکن زیبا که میبینید روزی 160 کیلوگرم وزن داشته است !! اما حقیقت دارد ! این مانکن جذاب و زیبا اهل انگلستان بوده و در زمان بارداری و زایمان خود وزنی حدود 160 کیلوگرم داشته است ! او تابحال 5 بار زایمان نموده و بسیار چاق بود اما تصمیم گرفت وزن خود را کم کند !

به گزارش ایران ناز سیمون گیتلی یک زن انگلیسی است که با کاهش وزن خود سوژه رسانه ها شده است.سیمون گیتلی ۳۵ سال سن دارد و دارای ۵ فرزند است. وی پس از زایمان ۵ فرزند دچار اضافه وزن شدیدی شد و تصمیم گرفت که به اندام ایده ال خود دست یابد. به همین منظور شروع به ورزش کردن نمود.

زن 160 کیلویی پس از زایمان مانکن 50 کیلویی شد (تصاویر)

به گزارش ایران ناز او برای رسیدن به وزن و فرم ایده ال به ورزش پرداخت و رژیم غدای خود را تغییر داد. سیمون در حال حاضر 50 کیلوگرم وزن دارد. این زن هر روز ساعت 5 صبح به دویدن و پیاده روی با سگ خود می پردازد و دو بار درهفته نیز به باشگاه ورزشی میرود.در صفحه وی در اینستاگرام بیش 26700 نفر عضو می باشند.

زن 160 کیلویی پس از زایمان مانکن 50 کیلویی شد (تصاویر)

به گفته وی بسیاری ازمردها سوالاتی در مورد کاهش وزن پس از زایمان را می پرسند و می گویند که همسر آنها نمی توانند پس از زایمان وزن خود را کم کنند. همچنین نگرانند که همسر آنان پس از زایمان فرم ایده ال بدن خود را از دست می دهند. وی اضافه کرد من همراه با فرزندانم نیز تمرین می کنیم که آنها آنرا به عنوان یک بازی و سرگرمی می بینند

مطالب مرتبط:

زن چاق و زیبایی که شوهرش را شوکه کرد +تصاویر

دختری خدمتکار و چاق که ملکه ایران شد +عکس

این زن با وزن 500 کیلوگرم چاق ترین زن دنیا است (عکس)

براد پیت و اضافه وزن ضایع او در هالیوود (عکس)

نکته های پوشین شلوار لی مناسب برای خانمهای چاق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زن 160 کیلویی پس از زایمان مانکن 50 کیلویی شد (تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..