تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرب‌گراها به جای سرپوش قراردادن تهدیدات ترامپ پاسخگوی عملکرد خود باشند/عزت انقلاب اسلامی مجوز عقب‌نشینی در برابر تهدیدات را به ما نمی‌دهد

محمد ناظمی اردکانی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه سیاست‌های استکباری دولت جدید آمریکا قابل پیش‌بینی بود،‌گفت: این سیاست‌ها تداوم سیاست‌های دولت‌های قبل آمریکاست و همین رویکرد در دولت اوباما نیز به شکلی دیگر اتخاذ می‌شد. 

وی افزود:تاکتیک دولت قبل آمریکا از روش دوگانه تحریم-تعامل بود و از طریق تحریم و تهدید تعاملاتی با ایران برقرار می‌کرد تا از این طریق امتیازاتی از کشورمان بگیرد. 

ناظمی‌اردکانی ادامه داد: دولت جدید آمریکا تاکتیک دولت قبلی را به سمت دوگانه جنگ- صلح برده است. در دولت اول اوباما همواره می‌گفتند گزینه نظامی روی میز است و بعدها تبدیل به دوگانه تحریم و تعامل شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه این تهدیدها نمایشی و توخالی است، گفت: همواره در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب، دولت‌های متعدد آمریکا این تهدیدات را به گونه‌ای علیه ایران داشته‌اند ولی همواره فاقد اعتبار بوده است.

وی با اشاره به مشکلات داخلی کشور آمریکا تصریح کرد: مشکلات داخلی و منطقه‌ای آمریکا آنچنان خراب است که ترامپ فرصت فکر کردن به تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

ناظمی‌اردکانی با بیان اینکه کسانی که گرایش به غرب دارند دنباله تهدیدات خارجی در داخل کشور هستند، گفت: این افراد و جریانات به این تهدیدات دامن می‌زنند و با این سیاست‌های دولت آمریکا به نوعی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه جریاناتی که در مصدر کار هستند می‌خواهند از این طفره روند که چرا و چگونه از ظرفیت‌های گسترده مادی و معنوی کشور استفاده نکرده‌اند، گفت: این جریانات تهدیدات رئیس‌جمهور جدید آمریکا را سرپوش قرار می‌دهند در حالی که باید پاسخگو باشند که چرا از ظرفیت‌های داخلی بهره نبرده‌اند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: عزت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران با هیچ چیزی قابل معامله نیست و در برابر هیچ تهدید و تحریمی مجوز عقب‌نشینی به ما نمی‌دهد و باید در برابر این تهدیدات و تحریم‌ها ایستادگی کنیم تا دشمن پوشالی مورد تحقیر قرار گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/W3DKNO اخبار مرتبط در دوران اوباما هم عده‌ای دنبال دوقطبی جنگ-صلح از طریق مذاکره بودند/اوباما چهره روباه‌صفتی و ترامپ چهره گرگ‌صفتی آمریکا است95/11/20 - 09:34



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرب‌گراها به جای سرپوش قراردادن تهدیدات ترامپ پاسخگوی عملکرد خود باشند/عزت انقلاب اسلامی مجوز عقب‌نشینی در برابر تهدیدات را به ما نمی‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..