تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران مقصد توریست‌های آلبانیایی می‌شود؟/ کشوری اروپایی که ۲۰درصد مردمش مسلمان شیعه هستند

ایران مقصد توریست‌های آلبانیایی می‌شود؟/ کشوری اروپایی که ۲۰درصد مردمش مسلمان شیعه هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، مرتضی رحمانی موحد در حاشيه دومين روز از دهمين دوره نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته با بوجوكو، رئيس كنفدراسيون صنايع آلباني ديدار كرد.

رحماني موحد گفت: به نظرم زمينه ها و فرصت هاي همكاري ما با توجه به اراده سياسي بين مقام هاي دو كشور حائز اهميت است. در روابط تجاري خود با گرايش گردشگري مي توانيم زمينه هاي خوبي را برنامه ريزي كنيم و با توجه به زمينه هاي موجود بين دو كشور و مردم وجود دارد مي توانيم توسعه گردشگري را مد نظر قرار دهيم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه كرد: ايران كشوري چهار فصل است و اين پتانسيل گردشگري را افزايش مي دهد. سفارت الباني هم به زودي افتتاح خواهد شد.

بوجوكو، رئيس كنفدراسيون صنايع الباني نيز در ادامه اين ديدار بعد از اظهار خوشحالي از حضور در ايران به عنوان نماينده سنديكاهاي تجاري در آلباني گفت: روابط مشترك زيادي بين ما وجود دارد، مردم آلباني علاقه دارند كه به ايران سفر كنند. ما هم اماده پذيرايي از گردشكران ايراني هستيم. تصوير ايران با تبليغات سياسي كه در جهان عليه ان انجام مي شود بسيار متفاوت است و اين توجه من را به خود جلب كرد.

وي با اشاره به اينكه ۲۰ درصد از مردم آلباني شيعه هستند افزود: نكته جالب اين است كه حتي اسم پايتخت هايمان هم شبيه به هم است و به نظر مي رسد واژه تيرانا از تهران گرفته شده باشد. از وزارت امور خارجه الباني و ايران خواستار اين هستيم كه يك سفارتخانه براي الباني در تهران درست كند. ما آمادگي همكاري با تورگردانان شما داريم كه روند صدور ويزاي گردشگري را تسهيل كنيم. ويزاي گروهي هم پيشنهاد خوبي در اين زمينه است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران مقصد توریست‌های آلبانیایی می‌شود؟/ کشوری اروپایی که ۲۰درصد مردمش مسلمان شیعه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..