تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخاله های ساختمان پلاسکو هم خطرناک است

نخاله های ساختمان پلاسکو هم خطرناک است

محمد حسین بازگیر رئیس حفاظت از محیط زیست شهر تهران گفت: پسماندهای تولید شده در حادثه Incident پلاسکو از نوع پسماندهای عادی نبودند به همین خاطر روش امحا آنها نیز ویژه خواهد بود.

وی افزود: در شرایط عادی فرآیند آوارهای ساختمانی مشخص بوده و جدا شدن نخاله ها امکان پذیر است اما در حادثه پلاسکو شاهد بودیم که آهن، بتن و سایر مصالح در هم پیچیده شده و همین موضوع سبب شد امحا آنها نیز فرآیند عادی نداشته باشد.

رئیس حفاظت از محیط زیست شهر تهران با اشاره به خطرناک بودن پسماندهای تولید شده در حادثه پلاسکو اظهارکرد: به دلیل وجود بقایای انسانی و همچنین پسماندهای الکترونیک در میان نخاله های ساختمان پلاسکو، پسماندهای این ساختمان خطرناک بوده و باید نظارت ویژه ای بر نحوه امحا آنها صورت گیرد.

بازگیر با تاکید بر اینکه وظیفه تفکیک پسماندهای حادثه پلاسکو بر عهده شهرداری تهران است تصریح کرد: بر اساس قانون Law مدیریت پسماند و شیوه نامه های این قانون، شهرداری موظف است نخاله ها را تفکیک و بخش های ویژه آن را جدا کند.

وی ادامه داد: کار تفکیک بخش های ویژه نخاله ها اکنون در زمینی به وسعت 7 هکتار در منطقه 12 در حال انجام است و پس از جدا سازی نخاله های خطرناک، این زباله ها باید به صورت ویژه مدیریت شوند و مابقی نخاله ها به مراکز مجاز برده می شوند.

رئیس حفاظت از محیط زیست شهر تهران در رابطه با پسماندهای خطرناک حادثه پلاسکو اذعان کرد: برای امحا این نوع پسماندها، باید پسماند به سایت های خاص برده شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخاله های ساختمان پلاسکو هم خطرناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..