تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیچیده‌ترین اعمال جراحی در ایران با یک دهم قیمت جهانی انجام می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه هیچ اقدام درمانی در دنیا نیست که در کشور نتوانیم انجام دهیم، افزود: در حوزه های پیشرفته مثل پیوند اعضا، سلول های بنیادی رتبه اول در کشور را داریم و یک سوم پیوند عضوهای انجام شده در ایران در علوم پزشکی تهران انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه دیگر نیاز به سفر بیماران برای درمان به خارج از کشور نیست، عنوان کرد: مواردی که بیمار باید به خارج از کشور برای انجام اعمال پیچیده جراحی اعزام می شد، اکنون تقریبا به صفر رسیده است.

جعفریان اظهار داشت: در عرصه چشم، قلب و بسیاری از پیوندهای عضو انجام پیشرفته ترین اعمال جراحی با یک دهم قیمت کشورهای پیشرفته دنیا و یک سوم کشورهایی مانند هند در ایران انجام می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با مقایسه هزینه تمام شده پیوند کبد در ایران و سایر کشورها گفت: بیماران برای جراحی پیوند کبد در کشوری مانند هند 50 تا 60 هزار دلار هزینه پرداخت می کنند اما این هزینه در ایران به 60 میلیون می رسد و این بدان معنا است که تیم پزشکی جراحی به خوبی فعالیت کرده و نیاز مردم در درمان را به بهترین نحو مرتفع می کنند.

وی با بیان اینکه ما در کشور قادر هستیم پیچیده ترین اعمال جراحی قلب دنیا را انجام دهیم، تصریح کرد: سالانه چهار هزار اعمال جراحی قلب در مرکز قلب تهران انجام می شود.

جعفریان با اشاره به اینکه هر سال نزدیک به هزار پیوند عضو و سلول های بنیادین در علوم پزشکی تهران انجام می شود، یادآور شد: در کشور عزیزمان درمان های دارویی بسیاری از پیوندها و اعمال جراحی پیشرفته مانند سایر کشورهای برتر در حوزه پزشکی صورت می‌گیرد که البته در این حوزه برخی داروها وارداتی هستند و نیاز به توجه بیشتر در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیچیده‌ترین اعمال جراحی در ایران با یک دهم قیمت جهانی انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..