تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : شوهرم بددهن است، طلاق بگیرم؟

سوال
سلام.۲سال است ازدواج کردم شوهم بددهن است سرهرمسئله کوچک به من فوش زشت وناموسی میده نمیدانم چطوردرستش کنم توروخداکمکم کنید ناامیدازدرگاه خداوپیغمبروهمه شدم توروخدابگیدچطورباجهنم زندگی کناربیام .

جواب
باسلام
دوست گرامی در هر حال کنار امدن با چنین اخلاق و رفتاری بسیار دشوار است اما محال نیست.نمی دانم تا به حال برای رفع این مشکل همسرتان چه کرده اید ولی امیدوارم با راهکارهایی که ارایه می دهم بتوانم کمک تان کنم.در گام اول وقتی همسرتان شروع به بداخلاقی و فحاشی کرد فضا را ترک کنید.بعد از اینکه شرایط به حالت عادی بازگشت خیلی جدی و البته صمیمانه با وی وارد صحبت شوید.از وی بپرسید:این همه عصبانیت و ازارخودت و من چه نتیجه ای داشت؟ چه مشکلی رفع شد؟ و ..فکر نمی کنی اگر در مورد این مساله صحبت می کردیم بهتر به نتیجه می رسیدیم؟ سپس در مورد راه حل بهتر ان مشکل با همسرتان صحبت کنید.حتما هم سعی کنید به همسرتان کمک کنید که از شدت رفتارهای هیجانی خود بکاهد. مثلا شمردن از یک تا صد در هنگام عصبانیت و یا تمرینات تنفسی کمک می کند که همسرتان بهتر بتواند بر شرایط مسلط شود.ضمنا مراجعه حضوری هردوتان نزد مشاوره زناشویی هم اکیدا توصیه می شود.نکته اخر اینکه حتما بر روی رفتار و اعمال خودتان هم دقت کنید. اینکه چه می شود که همسرتان ناگهان عصبانی می شود و یا فحاشی می کند و .. ضرورت دارد.

زیباجو

حتما بخوانید :   زیباجو : دفع مدفوع در کودکان، اطلاع نمیده!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : شوهرم بددهن است، طلاق بگیرم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..